Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordelen med SymbianOS er at brukeren har mulighet til å forandre det aller meste. Man har full kontroll over menyer og oppsett, man kan forandre på utseende

Her er det vel fordelene med Series 60 dere mener. Alle disse fordelene kan et grensesnitt ha uten å bruke Symbian, og man kan også lage et Symbian-grensesnitt uten disse fordelene.

 

En av nyhetene i versjon 8 av Series 60, er "aktiv ventemodus".

Er det virkelig versjon 8 av Series 60 dere mener, eller mener dere egentlig versjon 8 av Symbian? Om det er som jeg tror, altså Symbian 8 dere mener, er dette feil beskrivelse, da det er grensesnittet det er snakk om og ikke operativsystemet i bånn.

 

Lett å bli forvirret :)

 

nokia_6681_ytelse1.jpg

Her har dere visst skrevet 6680 på begge telefonene, ikke 6681 på den ene :)

 

Forresten, under beskrivelsen av skjermen bør dere kanskje nevne lyssensoren forran? Jeg vet dette ikke er en ny ting, men det er likevel noe ikke mange andre mobiler har, og hjelper vel både på skjerm og batteri.

 

Ellers fin test og fin mobil :)

Lenke til kommentar
<a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=16799">Nokia 6681</a>

Nokia 6681 er tvillingbroren til 6680 med et lite handikapp. 6681 er nemlig ingen 3G-telefon, men har istedet fått et par andre godsaker som skal gjøre opp for sine mangler. Vi har testet om dette er en knall telefon også uten 3G.

 

 

 

<a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=16799">Les artikkelen her</a>

Hei! jeg hører de vist er andre godsaker på denne mobilen. men jeg har lest hele testen å får ikke me meg vilken godsaker den har fått?? men de var en fin test :D jeg hadde jerne bytten den ut mot min 3230!! :tease:

Lenke til kommentar

Godsakene, er egentlig ganske begrenset. Litt ekstra tilbehør (minnekort og bærereim) og et ekstra spill. Kanskje mer som som jeg har klart å overse... :p

 

Og til Are: Det står beskrevet om lyssensoren, den har fått mye skryt. Men jeg har kanskje satt det feil sted for deg? :)

 

Om ikke det med Symbian 8 / Series 60 8 er rettet opp, skal jeg ta tak i det senere i dag, har dessverre ikke tid til det akkurat nå.

Lenke til kommentar
6681 har bedre design pga at den ikke har en stygg skjerm på framsiden!

6681 støtter mer ekstrautstyr!

Gi 6681 6!

Er jo bedre å ha 3G enn IKKE å ha det, selv om det etter din mening er tull.

 

Har ikke 6681 skjerm på framsiden?!? :!:

 

Den "har" mer ekstra utstyr. Den "støtter" ikke mer... En minnekort leser og en bærestropp, wow!

Lenke til kommentar

Føler det besvarte spørsmålet...

 

Ellers er det ikke bare de store byene som har 3G, listen er faktisk ganske lang. Og listen over store byer i Norge er veldig liten. Jeg har nesten vanskelig for å kalle Trondheim som jeg selv bor i for en storby... Litt off topic, men... :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...