Gå til innhold

Windows 2000 dominerer fortsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns denne undersøkelsen skulle ha blitt utført litt nærmere Europa også, de fleste undersøkelser foregår i USA, og vi må hele tiden "rette" oss til dette..

 

Bruke XP selv, men vurderer og bytte til Win2k kun for å teste.

Mange som påstår at man får mer FPS osv med Win2k. Vet ikke om jeg tror på det.

 

Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP

Lenke til kommentar
Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP

Fordi de vil ha folk/bedrifter til å kjøpe XP... ;) Men også fordi det rett og slett blir dyrt i lengden å holde på med support for mange år gamle operativsystem. En gang må man få fingeren ut og skifte, hvis Microsoft og andre ikke hadde tvunget bedrifter til å skifte hadde sikkert altfor mange kjørt NT-servere fremdeles.

Lenke til kommentar
Syns denne undersøkelsen skulle ha blitt utført litt nærmere Europa også, de fleste undersøkelser foregår i USA, og vi må hele tiden "rette" oss til dette..

 

Bruke XP selv, men vurderer og bytte til Win2k kun for å teste.

Mange som påstår at man får mer FPS osv med Win2k. Vet ikke om jeg tror på det.

 

Uansett, hvorfor stoppe Mainstream Support til alle Win2k brukerne, når det fortsatt blir brukt i en så stor grad? Altså, hvis det dominerer over XP

Mener at Microsoft risikerer en del på å avslutte gratis støtte. Det kan hende at noen lettere tar steget for fullt på *NIX operativsystemer, eller andre plattformer.

 

Vil tro du kan få bedre FPS med Win2000, men er ikke inne i sånne ting.

 

Det jeg vet er at Windows XP har en tyngre desktop, men at du kan slå det av i WinXP og kjøre med Win2000 liknende utseende for å frigi mer minne. Kan hende mer tilgjengelig minne gir en bedre FPS?

 

:roll:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...