Gå til innhold

Basistelefon fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkel og grei telefon. Forhåpentligvis sliter den ikke med treghet. Om de har fått den ut av treghets-dumpen bør dette være en fin mobil for de som liker SE's menysystem, utseende og vil ha en enkel mobil.

 

Jeg likte utseendet. Det passet til mobilens innhold. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Hvis noen vil ha en enkel mobil med disse specs finnes det andre og bedre alternativer. At SE lanserer denne nå er merkelig. 2005 ser ut til å bli Nokias år her til land da disse lanserer mye flott.

 

SE mangler produkter til gruppen rett under PXX-serien. Det ble sagt at dette skulle komme, men foreløpig er det ingen nyheter. S600i tror ikke jeg blir noen slager siden swivel-funksjonen er noe spesiell. Jeg liker den (har S700i), men det er langt mellom de som er enig. Nokia kommer jo alltid med mange flere mobiler enn SE hvert år, men SE har overrasket med sine produkter, nå imidlertidig ser det ut som om at Nokia tør mest. EDGE f.eks er fraværende i SE sine mobiler, og 3G-mobiler er det også sparsomt med. Nå kommer jo Z800i, men denne syntes jeg er kjedelig, mye fordi den har lukket system og kan derfor bare bruke javaapps. Kunne vært greit med Opera-leser e.l. på en 3G-mobil mener jeg. Og mobiler med mp3-støtte uten minnekort???..!!..????..er vi ikke ferdig med det? Og hvis det ikke er minnekort bør det ihvertfall være minst 256 mb innebygd minne.

 

Håper neste slippet til SE blir mer interessant, ellers blir det Nokia, Samsung eller LG på meg til høsten.....for første gang.....

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...