Gå til innhold

Skyvbar lavpris fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Available: Planned in the third quarter of 2005

Står på Nokias produktside om mobilen.

 

Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt :)

 

Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange.

 

Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne :love:

Lenke til kommentar

Hehe

 

For en STYGG telefon. Men som sagt tidligere, smaken er som baken.

 

Én ting jeg lurer på. Hvorfor blir alltid dette nevnt:

Ellers kan det nevnes at telefonen byr på Push-To-Talk

 

Det har da ingen innvirkning på oss nordmenn overhodet. PTT FUNGERER IKKE I NORGE! Hva er da vitsen med å nevne det hele tiden?

Lenke til kommentar
Det har da ingen innvirkning på oss nordmenn overhodet. PTT FUNGERER IKKE I NORGE! Hva er da vitsen med å nevne det hele tiden?

Samme vits som det var å nevne at EDGE-telefoner hadde EDGE, lenge før vi visste at vi ville få EDGE i Norge, osv osv...

 

Det er ofte interessant for leseren alt som har med mobilen å gjøre, og da vite at det er våre slappe operatører som hindrer oss i å bruke tjenester som dette. og ikke produsentene.

Lenke til kommentar
....

 

Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt :)

 

Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange.

 

Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne :love:

Jeg kan vel ikke si meg mer enig i det du skriver Arehei.

 

Jeg likte denne telefonen godt, pen og se på og veldig stilren, hva kan du mer ønske deg?

Lenke til kommentar
....

 

Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt :)

 

Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange.

 

Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne  :love:

Jeg kan vel ikke si meg mer enig i det du skriver Arehei.

 

Jeg likte denne telefonen godt, pen og se på og veldig stilren, hva kan du mer ønske deg?

Minnekort? ;)

Ev. mer minne?

 

Man kan ønske seg ganske mye, men ikke til en slik pris :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...