Gå til innhold

Nokia med fullt volum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dagens artikkel om 6280 skriver dere at SD-kort finnes i 512 mb maks. Her skriver dere 1024 mb. Hva er riktig?

 

Med målene 104 x 50 x 23 mm er den ikke stort større enn dagens vanlige telefoner i klassisk design.

6270 er på 105 ccm. Dette må sies å være endel over dagens vanlige telefoner. 3230 f.eks. er på ca. 90 ccm. Altså er denne godt over vanlig størrelse.

 

Denne mobilen ser veldig bra ut den og. Jeg liker kombinasjonen hvor de satser på bilde og lyd, samt allminnelige proffunksjoner.

Lenke til kommentar
6270 skal, i likhet med storebror 6280, være utstyrt med en versjon av Series 40. Til nå har vi sett flere versjoner, hvorav den store forskjellen ofte har vært en høyere oppløsning. Hva denne oppgraderingen faktisk kan by er beskrevet i vår nyhet om 6680.

 

Her er det snakk om 6280, ikke 6680 som dere har skrevet. Kan forvirre veldig mange...

Lenke til kommentar

Musikkmobil håper den vil få støtte for vanlig minijack. 2 mpx kamera og visual radio og en heftig skjerm på 240x320 pixle, samt en veldig fin pris, dette kommer nok til å bli en mektig K750i rival, bare den får støtte for minijack, det stod det ikke noe om... :ermm:

Lenke til kommentar
Musikkmobil håper den vil få støtte for vanlig minijack. 2 mpx kamera og visual radio og en heftig skjerm på 240x320 pixle, samt en veldig fin pris, dette kommer nok til å bli en mektig K750i rival, bare den får støtte for minijack, det stod det ikke noe om... :ermm:

Ditto! Får den støtte for minijack, vil den være en sterk konkurrent til W800 som jeg hadde tenkt å kjøpe når bindinga mi er over til høsten. :yes:

Lenke til kommentar

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,5856,00.html

 

Midt på siden har vi:

Nokia Audio Adapter AD-15

The adapter allows listening to FM radio and MP3 player with stereo headphones, which have the standard 3.5 mm plug. The adapter does not contain a microphone, so you need to unplug the adapter for making or receiving a phone call.

 

Under listen av støttede enheter står 6270, men ikke 6280. Litt merksnodig.

 

Men angående spørsmålet ditt. Adapteren ble presentert for noen måneder siden. Den bør altså være i butikken om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Fin telefon. Ikke så dårlige spesifikasjoner heller, hvis den kommer til å havne på rundt 3000,- :)

Det sto vel, skyt meg om jeg tar feil, at 3000kr/300EUR var eksludert skatter og avgifter og blablabla?

 

Men det blir vel uansett ikke mye mer.

 

EDIT: Bah, selvfølgelig er det ikke bare videocammen i front som er forskjellen, 6270 har jo heftig lydfokus og greier!

 

Denne så digg ut :D

Når kommer denne, da?

 

*sikle* :dribble:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Når kommer denne, da?

Den er planlagt i fjerde kvartal, som det står i artikkelen.

Tenkte mer på om noen hadde noe grundigere.

Fjerde kvartal er jo tross alt tre måneder.

Den kan komme om to uker, den kan komme nyttårsaften.

 

Ser i hvert fall fram til denne :)

Lenke til kommentar
Det er sjelden at de slipper mobilene på starten av kvartalene de oppgir, for å si det sånn :)

Ja, det har jeg alltid påstått, men sist gang jeg påsto dette, ramset du opp mange telefoner som har blitt lansert tidlig og kalte meg løgner.

 

Så jeg har lært meg at Nokia er uforutsigbare på det området.

 

Men når jeg tenker meg om er jo de telefonene som kommer raskt ut telefoner som er beregnet på ringe/sende melding-brukerne.

 

Telefoner som 6230i og 6680 er det jo alltids mye om og men om før de endelig kommer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...