Gå til innhold

Ny 3G-Nokia i skyvbart format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken telefon er skjermeskuddet av series 40-menyen hentet fra?

Nokia 6280 sikkert...

 

Nokia burde droppet Series 40 å heller satse på Series 60.. Taper nok mange kunder grunnet det.

Beklager, det var dårlig spesifisert det jeg egentlig lurte på. Hvilken telefon er skjermskuddet fra den gamle versjonen av series 40-menyen hentet fra?

Lenke til kommentar
Artig å se at også Nokia endelig kommer etter og kopierer menysystemet mange av de andre produsentene har brukt i årevis.

 

Nå er det vel ca likt på SE, Nokia, Siemens og Motorola?

Ja, verden åpner for menyer med 3d-effekter nå :yes:

 

Skikkelig stas å se at Nokia slenger seg på toget og går for skyvetelefoner med superskjermer og gode menyer :)

 

Men, nei, som sagt er ikke dette Nokias første telefon med nedskybart tastatur, 7650 kom lenge før :ermm:

Lenke til kommentar

Nydelig mobil på alle måter, bortsett fra batteritiden. Seriøst, varer den ikke lengre enn 2,5 timer så vil mange av tingene jeg kunne tenke meg å bruke en slik telefon til være nærmest umulig. Tenker da på underholdning gjennom lange buss og tog turer, som gfilm, musikk og surfing på nettet. Og den blir jo nærmest håpløs å ta med på hytta uten innlagt strøm (ikke at det er så mange som har det lenger, men).

 

Likte foresten designet, noe av det beste nokia har gjort på noen år.

Lenke til kommentar
Nokia burde droppet Series 40 å heller satse på Series 60.. Taper nok mange kunder grunnet det.

Jeg tror tvert imot at de får mer kunder med en oppgradert versjon av Series 40.

Som sagt, er Symbian-telefoner en del tregere, og det er jo unødvendig når mange egentlig ikke trenger Symbian i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...