Gå til innhold

3G fra Motorola på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes den er kjip, spesielt pga den er for stor og tung :(

 

Den er jo på ca samme størrelse som Nokia Symbiantelefonene du snakker så varmt om hele tiden. Da har vi jo bare hørt at størrelsene er perfekt. Er det så stor forskjell bare fordi det står Motorola på den og ikke Nokia?

 

Men fett at Motorola begynner å selge telefoner i Norge. :)

 

Noe de har gjort lenge.

Lenke til kommentar

Er det så bra photobutikket (eller har vel egentlig brukt gimp) at man kan tro det er ekte? Har gjort det selv ;)

 

Om vi får tak i en slik er det vanskelig å svare på i dag, men at vi satser mer og mer på å teste avanserte telefoner som dette er ikke å skjule :). Tidligere har dette vært en for krevende jobb.

Lenke til kommentar
Den er jo på ca samme størrelse som Nokia Symbiantelefonene du snakker så varmt om hele tiden.

Du har tydeligvis ikke tatt i A1000 :nei:

 

Med dimensjoner på 117 x 59 x 18.8 millimeter må Motorola A1000 også sies å kunne gli lett ned i skjortelommen. Størrelsen overgår knapt 6630
¨

 

6630 er på

Høyde: 11 cm

Bredde: 6 cm

Tykkelse: 2.1 cm

 

A1000 er altså både smalere og grunnere enn 6630, mens den bare er 7mm lengre.

Hvordan kan den da være så kjip pga størrelsen når Nokiaene du elsker så høyt har så perfekte mål?

 

Og Motorola har ikke solgt mange telefoner i Norge nei.

 

Sommeren 2003 var en Motorola en av de mest solgte telefonene. Deretter ble det litt stille, men de har alltid hatt noen få modeller med jevnt og trutt salg.

Lenke til kommentar

Ser ut som en fin modell det her. Skjermen skuffer dog (i likhet med P-serien til SE og Nokias S60-modeller), så jeg håper de kommer med en lignende mobil med UIQ 3 i fremtiden.

 

Angående Motorola i Norge er de vel slått av Nokia, SE, Siemens og LG...? Det gir dem vel en 5. plass og ikke alt for stor andel av markedet her i landet, men absolutt, de har noen få produkter her. Men så lenge Motorolas produkter kommer til landet flere måneder etter andre land (E1000 er vel på vei hit nå husker jeg å ha lest) så blir ikke produktene like attraktive. Synd, fordi Motorola har virkelig mange fine modeller som ikke er her i landet.

Lenke til kommentar

1. Så vidt jeg vet har jeg aldri "forgudet" Nokia 6630 f.eks. Har faktisk aldri hatt den i hendene en gang, så jeg vet ikke hvor stor den er. Ja, jeg snakker positivt om modeller jeg selv har hatt og har vært storfornøyd med, i likhet med deg og D500 f.eks. Jeg har aldri sagt at Nokias Symbian-telefoner har perfekt størrelse. Jeg har sagt at de er litt for stor. Bortsett fra 3230, som er tilnærmet perfekt størrelse/form.

 

2. A1000 er en god del større og en god del TYNGRE enn Nokias Symbian telefoner. I tillegg har den en form som gjør at den virker større enn den er (stor rektangulær flate). Uansett, det er en grense for når telefonen uansett blir litt i største laget, og A1000 passerer den grensen.

 

3. Hvis dere ikke har prøvd A1000 - hvorfor begynner dere å argumentere mot mitt utsagn om at A1000 er stor, tung og upraktisk? Jeg er vanligvis storfan av slike PDA-dingser, men A1000 gav meg et negativt inntrykk begge gangene jeg har vært borti den.

 

Sommeren 2003 var en Motorola en av de mest solgte telefonene.
Sorry at jeg skriver uklart, men jeg har hele tiden ment: Motorola har solgt få forskjellige modeller i Norge, i forhold til utlandet. I utlandet har de MANGE flere modeller. Derfor er det bra at de nå begynner å få litt flere modeller til Norge (hvis så er tilfelle). Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at Nokias Symbian-telefoner har perfekt størrelse. Jeg har sagt at de er litt for stor. Bortsett fra 3230, som er tilnærmet perfekt størrelse/form.

 

Søkte litt og så fant jeg du uttalelse om Nokia 3650, som vitterlig er en Symbiantelefon:

 

Og dessuten synes jeg den var helt perfekt størrelse.

 

3650 har disse målene:

 

Mål: 130 x 57 x 26 mm

 

A1000 disse:

Mål 117 x 59 x 18.8 mm

Lenke til kommentar
Søkte litt og så fant jeg du uttalelse om Nokia 3650, som vitterlig er en Symbiantelefon:

 

Og dessuten synes jeg den var helt perfekt størrelse.

Dette blir for dumt. Sitatet du tar frem er over 2 år gammelt, og det er naturlig at man hadde et HELT annet krav på størrelser på den tiden. Nei, dette blir for dumt...

Lenke til kommentar
Søkte litt og så fant jeg du uttalelse om Nokia 3650, som vitterlig er en Symbiantelefon:

 

Og dessuten synes jeg den var helt perfekt størrelse.

Dette blir for dumt. Sitatet du tar frem er over 2 år gammelt, og det er naturlig at man hadde et HELT annet krav på størrelser på den tiden. Nei, dette blir for dumt...

Når han sier aldri så sier han aldri.

 

Uansett: A1000 er ikke SÅ mye større enn en normal Symbiantelefon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...