Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er nesten identiske mål som den velkjente storebror 6230 har, men 3120 er nesten 15 gram lettere.

Er forsåvidt ikke feil, men 3120 er faktisk 10 ccm mindre enn 6230. Er altså en merkbar forskjell :) Poenget er vel at den er liten uansett, og det kommer jo frem av teksten.

 

Ellers synes jeg det var merkelig at den bare fikk 4 i Design og Kvalitet. Dere skriver nesten utelukkende positivt om den, og den koster under 900 kr.

 

Ellers er det en gammel series 40 versjon (menysystemet som Nokia har brukt i de fleste av sine modeller i mange år)

Joda, Series 40 har blitt brukt en stund, men dette er langt fra første versjon av grensesnittet. Er vel versjon 2 om jeg ikke tar helt feil.

 

Det er nemlig på under èn MegaByte

Når dere først skal bruke forskjell på små og store bokstaver så er det vel liten b i byte, er det ikke? edit: Her tok jeg feil. b i byte og B i bit, men når det skrives som ord er det vel ikke stor B i byte uansett.

 

Jeg er kanskje litt for pirkete, men men. Fin test i hvert fal.

 

Må si at Nokia skuffer med denne mobilen. Det er klart at det er en billigtelefon, men man skal likevel kunne forvente mer. Entenn kunne prisen vært 200 kr mindre, eller mobilen en smule bedre.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Beklager, det med animerte bakgrunner er dessverre feil. Jeg gikk ut i fra at siden man kunne velge gif-filene som bakgrunn, ville de også bevege seg når de ble satt som det. Det gjør de dessverre ikke, det gjør de kun hvis de blir satt som skjermsparer.

 

Beklager, feilen er nå rettet opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...