Gå til innhold

Creative Live! Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I og med at man sammenligner med 4000pro modellen så hadde det vært fint at man hadde konkludert med at det er et bedre/dårligere kamera enn dette.

 

Så spørsmålet er : er creative live!ultra bedre enn 4000 kameraet?

Billedkvaliteten er ikke på langt nær så bra på Live! Ultra.

Men man får en rekke flere muligheter i medfølgende programvare.

Lenke til kommentar

Har selv Logitech Pro 4000, og hatt denne i vel 2 år skulle jeg tro.

 

Har ikke satt meg veldig inn i web-cam utvalget, men er overrasket over at det ikke har vært mer utvikling innenfor kvaliteten på så lang tid. De burde de klare å presse inn et bedre kamera i en sånn enhet.

 

Mulig det er jeg som er for kravstor.

Lenke til kommentar

Har som arehei også hatt mitt pro 4000 i over 1 1/2 år og er også forundret over at selve bildekvaliteten IKKE har blitt bedre på denne tiden, at det er en utvikling på programvarefronten er jo selvfølgelig greit men det burde jo være mulig å lage bedre kameraer i løpet av denne 2 års perioden.

 

Et siste spørsmål : Er programvaren som følger med kompatibel med 4000?

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
For eksempel kan man med Live! Ultra ta et bilde pr 5. minutt (av f.eks. en blomst som åpner seg), og få en ferdig generert film ut fra bildene.

 

Dette var imidlertid funksjonalitet som man også fant på Creatives Live!-modeller fra i fjor.

Hvor finner jeg denne funksjonen? Jeg har "gamle" Creative Live!

Ok, Live! Pro. Dette er rettet opp i artikkelen. Takk for at du sa fra!

Lenke til kommentar

i godt lys, dagslys så syntes eg creativen var bedre. Spørsmålet er vel om man trenger noke bedre. Mitt logitech pro 4000 gir jo gode bilder. Det er snart 2 år gammalt og har vore med på ein del. Overvåking ute, slik at eg ser kven som kjem på besøk osv osv osv

 

Finnes det noke bedre alternativ enn dette da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...