Gå til innhold

Blogg: Skuffende norsk SingStar (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffet! Ventet sanger som Idyll, sommerdag, Rai rai, Jenter som kommer og jenter som går, diverse delillos sanger osv. :thumbdown:

Jenter ER på listen :thumbup:

 

Enig i at utvalget er heller labert. Men noen godbiter er det jo. Jenter, Forelska i lærern, På`n igjen osv. De kunne inkludert mange flere, ja. Men er det ikke litt tidlig av gamer å gi kritikk til spillet? Før omtalen, mener jeg :roll:

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

jeg er ganske sikker på at nordisk film har slitt med lisenser og rettigheter, derfor er låtutvalget svakt. de har jo påpekt flere ganger at det har vært utrolig vanskelig å spore opp mastere, videoer, rettighetshavere osv, og jeg merker at det er låter jeg visste skulle komme med på norsk singstar, og som likevel ikke er på lista.

 

men når det er sagt er jeg enig i at jeg ikke kommer i noen spesiell feststemning av denne tracklista, og det blir nok fremdeles singstar pop som blir førstevalget på vorspielene fremover

Lenke til kommentar

Hmm... hadde forventet litt annet innhold enn Sputnik og Kaptein Sabeltann, ja :p

 

Men det finnes vel en eller to sanger der det går ann å synge på. Litt skuffende at bare 10 av 30 sanger på den norske singstar utgaven faktisk er på norsk (greit med norske artister, men hvor er de norske sangene?)

Lenke til kommentar
jeg syns at listen er helt grei, for dette produkte er rettet mot "Fjortiser" og ikke voksne folk....

Er det? Hvor står det skrevet at SingStar-serien og SingStar Norske Hits er rettet mot fjortisser? Sony har jo gått ut og sagt at SingStar-serien er perfekt vorspielunderholdning (og det har det vært også), og da tenker de nok neppe kun på målgruppen 14-18.

Lenke til kommentar

Er det? Hvor står det skrevet at SingStar-serien og SingStar Norske Hits er rettet mot fjortisser? Sony har jo gått ut og sagt at SingStar-serien er perfekt vorspielunderholdning (og det har det vært også), og da tenker de nok neppe kun på målgruppen 14-18.

SÅ hvorfor i all verden klager du hvis du syns at denne passer for VOKSNE folk?! jeg syns at disse sangene passer best for FJORTISER, OG si meg har du sett en 89 åring synge med SingStar?!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...