Gå til innhold

Les bok på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en bruker føler for å laste ned en bok, er det bare å lete seg gjennom akivet på samme måte som man ville gjort i en bokhandel eller på et bibliotek.

 

Skrivefeil? :)

 

Svært mange bruker muligheten til å endelig komme seg gjennom klassikere de lenge har tenkt at de burde få lest. Det er også mange som kjøper sexrelatert litteratur og annet stoff de ikke tør å kjøpe andre steder.

 

Logisk nok. Genial funksjon, men kanskje litt tungvindt då det ikkje er så mykje plass til tekst på skjermen. :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg har lest bøker på mobiltelefonen ved å bruke programmet som er omtalt i Lesertester delen på forumet i emnet " De BESTE mobiltelefonprogrammene.Progammet heiter book Book Reader (Shell beta) og fungerer slik brukeren Jackemeister beskriver i tråden eg har linket til.Er ikkje så tungvint om ein har tilgang til forbindelse mellom pc og mobiltelefon for overføring av jad/jar filene.

 

 

No har eg ikkje testet funksjonen som det refereres til i artikkelen.Men,det kan være at det fungerer på omlag samme måte men,at noen allerede har laget kjørbare jad/jar filer.Slik at ein slepper å gjere den jobben sjølv.

 

Kjet!l^ : Det kunne kanskje vært ok med ein slik funksjon som beskrives i denne artikkelen: Les fort på mobilen.Men,har ikkje testet ut om dette programmet kan kjøres på min Siemens M55.Det ser ikkje ut til at noen har testet om den er kompatibel.Har ikkje fått gjordt det sjølv endå.Om ein kunne kombinert funksjonaliteten i desse to funksjonane som er beskrevet over så hadde ein sluppet å bla opp og ned for å lese ein roman etc.

Lenke til kommentar

Hei!

Eg er av den oppfatning at augene har godt av å veksle mellom å lese på ein pc/tv/mobil skjerm og det å lese noko som står på dødt tre (papir).Det har med at auge blir anstrengt av å lese mykje (eventuelt stirre) på ein dataskjerm.Augene blinker mindre noko som fører til at auget blir mindre fuktig.Og når auge blir "tørt" så fører det med seg eit ubehag.Ein får eit rødt auge.Og ein må "kvile" augene.Dette har også av noen forskere fått ein betegnelse som eg ikkje husker i hovudet.Men,det har sått om "fenomenet" i dagbladets papirutgave.Har opplevd dette sjølv.Augene vart overanstrengte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...