Gå til innhold

Omtale av Imperial Glory (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er veldig enig i omtalen, har spillt i en uke nå, og vær gang man er ferdig med en kampanje(som tar deg flere dager) får men lyst til å prøve igjen med en annen nasjon

 

kunnne ønske at slagene var litt støre, nå kan de største slagene bare bli ca. 2000 man, det hadde sett utrolig kult ut med ca. 4000 uten at det hadde behøvd å gå utover game play..

Lenke til kommentar

Har bare spilt demoen, som kun inkluderer to slag (ikke noe til sjøs, og ikke noe diplomatisk) men ble allerede fra begynnelsen overbevist om at dette er en av Rome's store konkurrenter!

Bare så forbanna synd at jeg har San Andreas og BF2 som ribber meg for penger for tiden. :(

 

EDIT: Men hvordan er historiefortellingen i dette spillet? Jeg synes Rome hadde litt for lite av det. Man kunne liksom produsere enkelte ting før de ble oppfunnet, etc.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

No som eg lærer om Napoleon Bonaparte på skulen, så er jo dette spelet midt i blinken å spele. Spelet er ikkje så dyrt heller ser eg, drøye 300,-kr.

Fin omtale, fullt mulig eg skaffer meg dette spelet.

 

Fleirspelar delen var litt skuffande, men morro blir det nok. :)

Lenke til kommentar
Men en liten klage har jeg, hvor er linken til denne tråden?

( "Diskuter denne artikkelen i forumet" )

I slutten av hver artikkel på Gamer.no er er det en link til diskusjonstråden. Slik har det vært i alle år. :-)

Det vet jeg da TST :) .

Men jeg kunne ikke se den linken da.

Fant den nå, men synes det er litt teit at dere nå har linkene etter karaktergivningen, da det på en måte er slutten av omtalen for meg.

 

Men nok OffT nå, la oss komme oss OnTopic igjen ;) .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...