Gå til innhold

Ikke SMS, men SMSpluss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Netcom bare blir bedre og bedre jeg.. :)

 

 

Denne smsplus tjenesten tror jeg at jeg kommer til å benytte meg av. Etter at jeg begynte å jobbe gjennom Manpower blir jeg "spammet" med minst to-tre meldinger hver dag som jeg ikke har bruk for å lese. De skal gå rett til mail-innboksen i stedet.

 

 

Er det noen som vet om videresendte meldinger først kommer til mobilen, for så å bli sendt videre? Eller er det som med viderekobling av samtaler hvor man ikke merker noe til det?

Lenke til kommentar

Når funksjonen videresend til til mobil er aktiv, så vil kun mobilen som det er viderekoblet til motta meldingen. Når funksjonen videresend til epost er aktiv så mottar både mobilen og epostkontoen en kopi av meldingen.

 

Videresend til mobil og videresend til epost kan være aktivert samtidig.

Lenke til kommentar

Ikke ett vondt ord å si om NetCom!

 

Spennende tilbud til en fornuftig pris.

 

På meg virker det som at NetCom vinner flere og flere kunder på grunn av at de tilbyr geniale løsninger som bl.a Buddy, SMSmania og MMSmania. Altså tjenester som apellerer til flittige mobil-brukere.

Lenke til kommentar

Hei KAFFEGUD!

No har eg ikkje eit netcom abbonement.Men,veit du korleis det vil bli angåande sms-rapport?Om eg hadde sendt deg ei melding og du hadde hatt eit netcom abbonement med vidreføring til ein annan mobil eller til ein epost konto.Vil det komme fram om eg bruker sms-rapport funksjonen på mobiltelefonen.Eller vil eg bare få beskjed om at smsén er kommet fram til det mobilnummeret eg hadde sendt meldinga til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...