Gå til innhold

Ny design på Akam


Anbefalte innlegg

Akam.no og akam.dk har i dag fått ny design. Funksjonaliteten skal være den samme, eller noe forbedret, men først og fremst skal det være penere og mer brukervennlig. Det har vært en målsetning å ha felles design på alle søstersidene i Hardware-nettverket, men samtidig beholde muligheten til individuelle tilpasninger. Vi håper dere vil like det nye utseende.Les mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se her ja, endelig kom det ;) likte godt det gamle designet, men det nye ble jo ganske likt og like pent hvis ikke penere enn Hardare.no sin side..

 

Syns forum delen ble noe stuselig kun med menyen i en farge og selve forum i standar Hw.no farge (se vedlagt bilde) , men muligens det ikke er 100% ferdig enda?

Dere burde vel ha endret selve forumet og, som med det gamle designet, blir litt for mye HW.no effekt over siden til tider, men ellers inget og klage på.

post-258-1117126102_thumb.jpg

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Å nei, ikke her også! :ermm:

 

Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter:

 

1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring.

 

2. Lys grå tekst på hvit bakgrunn er umulig å lese, selv for folk som ikke er svaksynte. Dette håper jeg virkelig dere kan rette på.

Lenke til kommentar
Å nei, ikke her også! :ermm:

 

Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter:

 

1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring.

Hvor må man scrolle seg i hjel?

Siden er da like stor (om ikke mindre) nå en tidligere..

Lenke til kommentar
Pingla: Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, og se om forumet ser bedre ut etter det.

Endret Forum-skin til Akam.no - 2005. Det hjalp :shrug:

Men den blå bakgrunnen i forumet harmonerer ikke akkurat med resten da.

Omy: Vi håper å oppgradere til IPB2 snart. Det er ganske mye jobb å skinne forumet, så vi venter med det til da. Ellers takk for tilbakemeldingen!

 

Pingla: Les Knatten sin Quote så får du svar på ditt synspunkt.

 

Kantten: må si at dere har gjort en god job hverfall hittil og det ser bedre ut nå, men når programvarem blir oppdatert blir det fint, gleder meg ;)

 

Å nei, ikke her også!  :ermm:

 

Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter:

 

1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring.

 

2. Lys grå tekst på hvit bakgrunn er umulig å lese, selv for folk som ikke er svaksynte. Dette håper jeg virkelig dere kan rette på.

 

Hvorfor scrolle seg ihjel? sitter her på skolen med en oppløsning på 1024x768 og trenger nesten ikke og scrolle i det heletat og siden er jo faktisk litt mindre nå en før, men mulig at du bør tømme cache og Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, mulig det hjelper noe hvis det er forumet du må scrolle deg ihjel på.. ¨

Er det hovedsiden du må scrolle deg ihjel på så må det være noe annet galt..

 

har ikke hatt noe problem med hverken forumet eller hovedsiden jeg..

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Designet er greit nok det.

 

Men jeg registrerer at på førstesiden har man rørt sammen linkene til hardware.no og hwb.no under listen med linker til partnere......

 

Og så savnet jeg ordboka som var her før. For jeg gikk inn på akam.no i utgangspunktet for å lese om hva interpolering gikk ut på..... Men dengang ei... Noen som kan forklare meg dette?

Endret av Zofka
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...