Gå til innhold

Sniktitt på Brothers in Arms 2: Earned in Blood (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og enda skryter de om den tragiske AI`en..?

Hva mener du med tragisk? Har du testet Brothers in Arms 2, eller bare kaster du noen meninger vilt rundt uten å egentlig underbygge påstandene? Jeg kan i hvert fall fortelle deg at vi ble imponert av det vi fikk se og teste på E3 i år, og det kommer også tydelig frem i denne sniktitten. :-)

Lenke til kommentar

"De har for eksempel også implementert realistisk fysikk, og her kan faktisk hele bygninger falle sammen om de tar nok skade. Det holder med andre ord ikke å skjule deg i et lite skur om fienden sikter på deg med kanon."

 

Dette fikk meg til å trekke på smilebåndet. :p

 

Ser lovende ut dette, men håper AI'en er litt smartere i dette en de var i 1'ern.

Lenke til kommentar

Forbanna pengeslukere! I stedet for å lage en utvidelse, lager e en oppfølger med AKKURAT samme grafikk (og sikkert ingen andre forbedringer, heller), slik at de skal tjene mer penger! :realmad:

 

Må si at jeg fikk nok av 1'ern. Kommer ikke 2'ern med uhorvelig mye nytt, kommer den heller ikke inn i mi spillhylle.

 

Men at AI'en er bedre, høres fint ut (vi får nå se hvor bra den egentlig er), i motsetning til BiA's statiske AI (tross all skryten), hvor du kunne sende laget ditt midt på en åpen vei, og de ville gå dit, og bli meiet ned som sauer, en etter en, uten å gjøre noe med det.

 

BTW: Dere sier at grafikken er forbedret. Hvordan forbedret, egentlig? For ved å se på bildene, ser jeg INGEN forandring!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
og enda skryter de om den tragiske AI`en..?

Hva mener du med tragisk? Har du testet Brothers in Arms 2, eller bare kaster du noen meninger vilt rundt uten å egentlig underbygge påstandene? Jeg kan i hvert fall fortelle deg at vi ble imponert av det vi fikk se og teste på E3 i år, og det kommer også tydelig frem i denne sniktitten. :-)

har spillet, så har nok erfart at soldatene gjemmer seg på feil side av kassen flere ganger.. ;)

Lenke til kommentar

Etter støtten for temporal AA kom, så har jeg alltid brukt det. Hvor mye forskjell det er på ytelsen med vanlig AA og temporal er jeg ikke sikker på, tydeligvis ikke så mye at jeg merker noe til det i praksis.

 

Uansett, temporal AA fungerer bra. I teorien så skal det doble mengden AA, det vil si at med 4x temporal AA har du egentlig 8x vanlig AA, men med bedre ytelse enn om du skulle valgt bare valgt samme mengde vanlig AA.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Etter støtten for temporal AA kom, så har jeg alltid brukt det. Hvor mye forskjell det er på ytelsen med vanlig AA og temporal er jeg ikke sikker på, tydeligvis ikke så mye at jeg merker noe til det i praksis.

 

Uansett, temporal AA fungerer bra. I teorien så skal det doble mengden AA, det vil si at med 4x temporal AA har du egentlig 8x vanlig AA, men med bedre ytelse enn om du skulle valgt bare valgt samme mengde vanlig AA.

Så hvis jeg spiller med 4xAA og slår på Temp AA så vil ytelsen øke + at kvaliteten på AA'en blir bedre ?? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...