Gå til innhold

MPAA skylder på BitTorrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem i alle dager ser en ufullstendig og dårlig utgave av Star Wars Ep. 3 for første gang hjemme på pcen uansett? Ingenting kan slå den godfølelsen jeg fikk i kinosalen sammen med mine entusiastvenner, der jeg satt plantet i et kinosete av ypperste kvalitet med en diger Cola og den største baconcrispboksen de hadde tilgjengelig. For ikke å snakke om diskusjonen som fulgte over en kebab etterpå.

 

- Film er best på kino.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
- Film er best på kino.

Eller på hjemmekino.. smak og behag vet du.

 

Men det er litt rart å se at filmindustrien ennå ikke vil ta inn over seg hvordan verden har fungert de siste 5 årene og kommer til å fungere for fremtiden. Fri distribusjon er kommet for å bli og kan ikke stoppes. Den dagen de skjønner det så vil de få øynene opp for helt andre muligheter som vil gi oss mer fremtidsrettede tjenester til langt lavere priser enn i dag. Men sånn er det vel med mange yrkesgrupper som ikke skjønner at utviklingen har gått forbi deres tid og de prøver å tviholde på varer og tjenester som ikke har det samme potensialet som før. Ingen ønsker jo få dårligere betalt, samme hvor bra de fikk betalt i utgangspunket. Hvis de tviholder på yrket sitt og prisene så vil det jo bare bety at de får seg et slag i trynet når det går opp for dem at problemet var at de ikke fornyet seg i tide.

Lenke til kommentar

Sant som sies, man laster ikke ned en dårlig ripp av denne. Men Kinoene har vist uansett alt for dårlig utstyr til å takle de digitale effektene i Star Wars, er vist mange som har klaga på dårlig kvaltitet.. Finnes vel noen få kinoer her til lands som sender digitalt.

 

Ontopic: Kan legge skylden så mye de vil, synes ikke synd på skaperen av Star Wars uansett, nok av penger den mannen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...