Gå til innhold

Gir ikke opp N-Gage enda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok N-Gage som separat enhet er doomed, mens markedet for mobilspill og liknende bare vokser.

 

Så spill og tilbehør til dette er nok et fornuftig satsningsområde, men N-Gage må legges død. Makan til flopp!

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det blir for tåpelig med de fleste av N-gage spillene når den bruker høyskjerm og ikke bredskjerm. Det fører til at man på mange mange plattformspill mister den oversikten man bør ha over banen.

 

I det siste har det kommet mange fine spill på rekke og rad, samt at det kommer fler og fler Series 60 i ulike prisklasser. Når disse er kompatible blir det et mye større marked for spillene, så dette ser lyst ut.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg vuderte en stund om jeg ville kjøpe meg N-gage, men straks jeg fikk høre om den fantastiske nintendo DS, ble situasjonen en annen. Grafikken synes jeg er kjempebra, og det finnes langt heftiger spilltitler til N-gage enn til DS, men det alvorlige problemet er størelsen på skjermen. :(

Spilte asphalt urban GT på spaceworld, men det var så forferdelig ubehagelig stirre inn i den knøttlille skjermen, så jeg orket ikke en halv runde engang.

Endret av simerix
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...