Gå til innhold

Sniktitt på Perfect Dark Zero (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfect Dark var jo helt sinnsykt. Et perfekt FPS som jeg savner. Gikk ann å gjøre å stille på så mye i Perfect Dark.

Men etter hva artikkelen sier så virker det bittelitt counter-strike inspirert :(

Rare har alltid hatt gode spill så regner med at dette blir bra også.

Lenke til kommentar

høyres bra ut. er spent på å sjå korleis det blir med 3. personsvalget. håper at dette ikkje gjer ting for enkelt. og ja, eg veit at artikkelforfattaren sier at det ikkje vil bli det, men dette gjennstår og sjå når spelet kjem ut.

 

Men etter hva artikkelen sier så virker det bittelitt counter-strike inspirert :(

sånn som eg forsto det, så var det bare det at du hadde eit liv pr. runde og at det var litt meir taktist som var inspirert av cs.

Lenke til kommentar

:dribble::dribble::dribble:

 

har ventet på dette spillet i mange år nå og hadde nesten gitt opp håpet.

 

perfect dark er kanskje tidenes mest underholdene nintendo spill, spilte det senest ved juletider, og hvis denne nye Perfect Dark Zero er like bra som det kan se ut, er det alene en grun til å kjøpe x360

Lenke til kommentar

enda en grunn til at jeg skal ha meg X360, sammen med Gears of war, Halo 3, FF XII, Need for speed: Most wanted, Quake 4 og Ghost recon 4, ser for meg en veeeldig god jul, konsollen er satt til lansering i november btw.

Endret av Specter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Rare have been keeping a lid on all things Perfect Dark for a while now. Now the details are slowly starting to emerge.

 

This probably won’t excite any of you who have never played the original PD, but if you have, we’re quite sure that, soon, you’ll be starting to do your dance of joy, whatever that may be. Mine involves fish

 

:!:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...