Gå til innhold

Zen-familien utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva blir batteri-levetid mon tro, kommer den opp som en drive i XP?? det mine to største ankepunkter mot mp3-spillere.. det er ikke mange som kan begge

MP3 spillerne i dag har generelt 12 timer+ batterilevetid, tilogmed iPod har det nå :) Og det er stort sett det man kan forvente av typen med HDer.

 

Det vil overraske meg om den ikke kommer opp som HD i XP(eller i det minste kan stilles inn til å gjøre det). Her har vel iPod vært litt enklere enn Creative sine, men vil tro Creative også har forbedret dette på de nyere spillerne.

 

Utover det synes jeg ikke disse var så utrolig fine, kunne muligens gått for den svarte.. Kommer litt an på plasten som er brukt, bildene lyver kanskje litt. Savner også trykkflaten på fremsiden.

Lenke til kommentar

De har laget 10 farger og ingen av dem er sorte? Bare sort front på alle? Og de klistremerkene var jo bare teite. Skjønner meg ikke på designerne i creative, for dette var egentlig et skritt i riktig retning! Denne i helsort pianolakk og en litt større skjerm, og litt fiks på knappene og vi hadde vært i boks! Jeg blir like skuffet hver gang....

 

- men prisen så meget hyggelig ut!

Lenke til kommentar
Litt avsporing, men jeg sier det likevel: Jeg håper vi snart får mobiltelefoner med samme funksjonalitet (5GB, USB2.0, masselagringsenhet osv) så man kan slippe å gå rundt med TO stk dingser på størrelsen med en mobiltelefon i lomma.

Ja, det er jo ihvertfall delvis nyttig, i motsetning til (i mine øyne) dustete kamereamobiler. Litt av problemet er at folk skifter mobil ganske ofte, og det er dermed ike sikkert deer villig til å betale for en god mp3-spiller (eller kamera for den saks skyld) hver gang, og da blir kvaliteten skadelidene.

 

AtW

Lenke til kommentar
Litt avsporing, men jeg sier det likevel: Jeg håper vi snart får mobiltelefoner med samme funksjonalitet (5GB, USB2.0, masselagringsenhet osv) så man kan slippe å gå rundt med TO stk dingser på størrelsen med en mobiltelefon i lomma.

kommer det ikke en mobil med 4gb nå snart da? er hvertfall en begynnelse..

Lenke til kommentar
Litt avsporing, men jeg sier det likevel: Jeg håper vi snart får mobiltelefoner med samme funksjonalitet (5GB, USB2.0, masselagringsenhet osv) så man kan slippe å gå rundt med TO stk dingser på størrelsen med en mobiltelefon i lomma.

Ja, det er jo ihvertfall delvis nyttig, i motsetning til (i mine øyne) dustete kamereamobiler. Litt av problemet er at folk skifter mobil ganske ofte, og det er dermed ike sikkert deer villig til å betale for en god mp3-spiller (eller kamera for den saks skyld) hver gang, og da blir kvaliteten skadelidene.

 

AtW

Enig, men nå kan man spille MP3 på endel nye telefoner(bla den jeg har nå), problemet er at det ikke er mulig å koble til ett ordentlig headsett uten ekstrautstyr, så da er jeg like langt. Hadde fint klart med med 512MB til musikk, men foreløpig må iPoden utføre den jobben :)

 

Stiller meg også kritisk til kameraene på mobiler, kvaliteten er forsåvidt grei nok(har en 6230i), men telefonen veier mer og det er kun plass til ett lite batteri.. Hadde ikke sagt nei takk dersom jeg kunne valgt bort kameraet og dermed fått større batteri(og dermed lengre standbytid), en lettere telefon og en ordentlig minijack utgang til ett headsett.... +kanskje en minidrive disk :)

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...