Gå til innhold

Sniktitt på Gudfaren (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg likar ikkje nynorsk!

Det der var jo nynorsk. Du likar det ikkje men skriv det. :hmm::p

 

Du må akseptere at artikkelen og brukarar på forumet snakkar på den språkformen dei er lert opp til. ;)

 

Ikkje verst Øystein.F. Så langt ser det ut som eit lovande spel. Men har mine tvil då EA står for spelet. Det skal nok gå bra vil eg tru.

 

Vi banka opp offeret til det var villig til å snakke, og som takk kasta vi det utfor hustaket.
:!:
Lenke til kommentar

Jo eg kan jo prøve.

 

Då eg spelte på PS2 så tenkte eg at det hadde vore bedre hadde eg hatt mus og tastatur. Sjølvsagt så kjem jo det ann på kva slags spel det er snakk om. Dette spelet kjem jo til å inneholde skyting. Så da er jo mus og tastatur og foretrekke.

 

Kampsystemet og kombinasjonane mellom tastane blir da sikkert bedre på konsoll. Jaja det eg skreiv i det andre innlegget blei vel da misvisande. Tenkte faktisk på skytinga eg då :hm:

 

Kanskje tilfellet er sånn som du seier. At dei fleste slåstspel kjem til konsoll. Og det må jo då vera ein grunn til det.

 

Trøtt :p

Lenke til kommentar

Hvis Mafia 2 blir bedre enn Gudfaren, er det MEGET stor sannsynlighet for at Mafia 2 blir årets spill, for jeg tror Mafia 2 skal være ganske så genialt om det skal slå Gudfaren!

 

Helt siden jeg så den geniale Gudfaren (og den muligens enda mer geniale Del II) har jeg blitt større og større fan av trilogien.

 

Gudfaren er ikke en film, det er et portrett! Håper bare ikke EA spolerer dette. :cry:

Lenke til kommentar
[iC,19/05/2005 : 23:16] Hvis Mafia 2 blir bedre enn Gudfaren, er det MEGET stor sannsynlighet for at Mafia 2 blir årets spill, for jeg tror Mafia 2 skal være ganske så genialt om det skal slå Gudfaren!

Veldig genialt. Vis vi ser bortifra at Ea spolerer dette. :ermm:

Endret av zefler
Lenke til kommentar
flott skrevet, det er ikke ofte man ser artikler på internett skrevet på dialekt. Keep up the good work.

Han skrev heldigvis ikke på dialekt. Han bruker som sagt vårt andre skriftspråk, nynorsk ;)

 

Ellers så var det en fin sniktitt, og jeg ser veldig fram til dette spillet :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC' date=19/05/2005 : 23:17]
lurer på korleis kampsystemet vil fungere på pc. håper og at pc versjonen ikkje vert for prega av konsoll.

Tviler jeg på. Xbox 360's grafikk er en milliard ganger bedre enn Xbox sin, noe som sier at de absolutt tar seg god tid med å konvertere fra konsoll til konsoll (og forhåpentlig vis PC)! :)

er ikkje grafikken eg er mest bekymra for, men kontrollane og menyar. men vi får sjå korleis det går. håper at det kjem ein sniktitt på pc versjonen ein gong.

Lenke til kommentar
[iC,19/05/2005 : 23:17]
lurer på korleis kampsystemet vil fungere på pc. håper og at pc versjonen ikkje vert for prega av konsoll.

Tviler jeg på. Xbox 360's grafikk er en milliard ganger bedre enn Xbox sin, noe som sier at de absolutt tar seg god tid med å konvertere fra konsoll til konsoll (og forhåpentlig vis PC)! :)

er ikkje grafikken eg er mest bekymra for, men kontrollane og menyar.

Skjønner det, men når de klarer å gjøre grafikken helt forskjellig på de forskjellige konsollene, er jo sjansen for at kontrollene blir vel implementert relativt stor! ;)

Lenke til kommentar
flott skrevet, det er ikke ofte man ser artikler på internett skrevet på dialekt. Keep up the good work.

Han skrev heldigvis ikke på dialekt. Han bruker som sagt vårt andre skriftspråk, nynorsk ;)

 

Ellers så var det en fin sniktitt, og jeg ser veldig fram til dette spillet :thumbup:

Det fins kun et språk i Norge (hvis man ser bort fra samisk da) og det er norsk!

Bokmål og nynorsk er ut, man kan faktisk skrive på dialekt.

 

Dessverre så er skrivinga mi basert på bokmål pga av at jeg flyttet ofte når jeg var liten + at vi hadde bokmålskriving i skolen. Så hvis jeg skulle skrive på min nordnorske/blandingsdialekt ville det blitt litt fake.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...