Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3 på nært hald (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

interessant artikkel.

 

Gårsdagens pressekonferanse var først og fremst for Europa, sidan svært få av oss frå denne kanten av Europa slapp inn på gårsdagens konferanse.
eh. den kan vere at eg er litt for trøtt, men kva prøver du å sei her? at pressekonferansen var for europa, men ingen frå europa fekk vere med?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

slutt med sytinga! jeg kunne gledelig hatt ryggsmerter i en uke om jeg bare hadde fått vært tilstedet på den pressekonferansen selv!

 

og jeg er enig med Nevnarion, denne artikkelen ga meg ingenting

Lenke til kommentar
Se og SLUTT med ny-norsk svada på norges beste gamer side og det litt fort.

Se og SLUTT selv med svada, uvesentlig bull, caps og tull.

Hva er "svada"? :dontgetit:

 

BTW: Nynorsk (ikke ny-norsk) har jeg ingen ting for, men så lenge jeg ikke blir tvunget til å skrive det selv, har jeg ingen ting imot det.

 

Dessuten, så lenge dette forumet tillater nynorsk, er det du som skal se å (ikke og) slutte med sytinga, alphadec!

Det er jo for fanken ikke SÅ jævlig vanskelig å forstå det som står der, er det??

 

Og slutt å gå off-topic, folkens.

 

EDIT:

Den artikkelen ga meg rett og slett ingenting.

Tror egentlig det er Sony som skal ha skylden for det, og ikke artikkel-skriver.

 

Forresten, om du er så misfornøyd med artikkelen, hva synes du den skulle inneholdt?

Detaljer over hvor mange pixler det var i bildene? Den nøyaktige fargen av boldet til folk?

Det er egentlig ikke så veldig mye å si videre til folk når man ser en film som imponerer grafisk, og på ingen annen måte (joda, at den er filmatisk, osv, men det kan heller ikke forklares så godt).

 

Tror heller du må vente til du selv får se videoene. Da gir kanskje artikkelen deg litt mer. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

 

Skulle Gamer.no hatt kun artikler på bokmål. Så er det ikkje sikkert Gamer.no hadde vert slik Gamer.no er idag. :)

ahh, uenig der. Jeg er ikke norsk og jeg syns at det er vanskelig å skjønne Nynorsk. Men jeg syns at det er Urettferdi at Nynorsk blir overkjørt, (tross at det er jo deres Norsk språk)

Lenke til kommentar
[iC' date=19/05/2005 : 17:32]
Den artikkelen ga meg rett og slett ingenting.

Tror egentlig det er Sony som skal ha skylden for det, og ikke artikkel-skriver.

 

Forresten, om du er så misfornøyd med artikkelen, hva synes du den skulle inneholdt?

Det kan nå så være, men jeg sa bare enkelt og greit at den artikkelen ikke ga meg noen ting. Jeg trenger ikke kommentere noe mer utover det.

Beklager altså, til artikkelskriver; ikke noe vondt ment personlig mot deg.

Tror bare jeg er lei av å jatte med og være enig med alle. :roll:

Lenke til kommentar

 

Skulle Gamer.no hatt kun artikler på bokmål. Så er det ikkje sikkert Gamer.no hadde vert slik Gamer.no er idag. :)

ahh, uenig der. Jeg er ikke norsk og jeg syns at det er vanskelig å skjønne Nynorsk. Men jeg syns at det er Urettferdi at Nynorsk blir overkjørt, (tross at det er jo deres Norsk språk)

Ja kan skjønne problemstillingen der. Men fint at du har forstått poenget. :thumbup:

Lenke til kommentar

Reagerte litt på reportasjen av PS3 av reporteren for gamer.no på denne artikkelen. Jeg er ingen ivrig spiller selv, men spiller "bra" spill som jeg selv ser på som bra spill. Jeg kjøper maskin etter spill jeg ønsker å spille og ikke hvilke maskin som er best og ikke. Selv har jeg endt opp med Nintendo, super nintendo, Sega megadrive, nintendo 64, sega saturn, PS1, PS2, GameCube, Xbox, gameboy, gameboy AD og gameboy DS, da det har hvert forskjellige spill på de forskjellige maskinene som jeg og familiemedlemmene har likt å spille, eller ønsket seg.

Fikk inntrykk av at reporteren her var utrolig "xbox"fan og ikke viste noen som helst nøytral holdning til spillbransjen som kanskje reportere burde ha. For min del så har jeg litt kjennskap til det tekniske, da jeg selv har fulgt med fra starten da spillmaskiner kom til verden. Det jeg reagerte på var jo klaging og syting over teknisk data som fremlegges fra en produsent. Er ikke dette da noe en reporter burde presentere på en forståelig måte over for sine lesere, istedenfor å kun presentere sin egen irritasjon over uvitheten av viktigheten ved noe slikt. Det er jo sikkert barn, ungdom og voksne som leser her, og da må det vel gå ann å legge ut en litt mer saklig og forståelsesfull artikkel enn slik vås av egoisme for seg selv og sin opplevelse av å være på en slik messe.

Så et lite tips, prøv å vær litt mer nøytral og få frem fakta på en forståelsesfull måte for leserne.

Lykke til videre og håper du kan forbedre deg i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...