Gå til innhold

Storlansering fra Tele2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..

Tele2 sa nei til lisens for utbygging av sitt eget 3G-nett ja, men nå leverer de via Telenor sitt nett, akkurat som de gjør med vanlig GSM.

 

Skal lese artikkelen nå :)

 

Sånn.. Passet med artikkelen nå, var akkurat på vei for å lese om Tele2s nye priser etter å ha sett reklamen. Denne ringeprisen på 0,59 kr per minutt er vel rekordlav for et abb. uten månedspris? Synd med en så høy pris for meldinger. 59 øre er ca. 50% dyrere enn andre som Mobyson..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Viktig detalj er at du alltid må betale minst 69 kr per mnd selv om du ikke har så høyt forbruk. Det er sikkert ikke så mange som bruker mindre enn det, men det er greit å være klar over. Det er også noe dere burde fått med i artikkelen, amobil... :yes:

Det har du jammen helt rett i. Artikkelen er oppdatert nå. Takk for tipset! :thumbup:

Lenke til kommentar

Nesten for godt til å väre sant? Tenker da på samme pris i Sverige. (ingen landegrenser) Jag tilbringer ca. halve året i Sverige så for meg var et perfekt. Flyttet mittabonnement öyeblikkelig fra den billigere Mobyson. Men et stort MEN. Svenskeprisene gjelder bare til 31. desember 2005! Det oppdaget jeg ikke för bestillingen var sendt inn. Likevel det er godt å slippe å dra rundt med en norsk og en svensk telefon. Dessuten er det så mye lettere med kun et telefonnummer. Jeg kan jo alltid flytte tilbake til billige Mobyson senere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...