Gå til innhold

Info om neste Unreal Tournament-spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Assault har blitt droppa en gang før(i ut2k3) så jeg satser på at det vil komme tilbake igjenn etter dette også.

Greia er at Conquest er det som kjem til å erstatte Assault. Conquest blir på ein måte som Onslaught+Assault i samme mod, men med eit par andre tillegg, og på endå større maps enn det som er vanleg i Onslaught.

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig veldig spent på hvordan grafikken blir. Og uansett vil det sikkert bli en ok spillopplevelse. Men allikevel er jeg skeptisk på to måter: at de allerede har forandret så mye på de forskjellige variantene, og at de skal fortsette å forandre, tyder først og fremst på at de ikke er helt sikre på hva de gjør. Det er ikke som Quake 3 og 4, som vil bruke omtrent samme fysikken i og med at den er tilnærmet perfekt uansett. Og når de gjentar at de ikek er fornøyd med UT2004 og at de skal lage et "mye bedre spill på alle måter", høres det ut som om de skal skape et kunstig behov hos oss, slik at vi skal bli interessert i å kjøpe det nye spillet. Hehe, litt vel negativ tilbakemelding dette, men jeg måtte bare få det ut. Og jeg får håpe jeg tar feil. Gleder meg usansett. :cool:

Lenke til kommentar
Neste Unreal Torunament heter ganske enkelt Unreal Tournament 2007

Feil, om det skulle følge den navngivingen så blir det UT 2006. Noen rykter tilsier at de muligens vil endre navnet, men lite sannsynlig.

Grunnen til at de starta med årstall var vel at de ville lage et spill i året slik som alle sportspilla fra ea, men skal ikke se bort ifra at de har insett at det er litt for mye for et fps.

Lenke til kommentar
Neste Unreal Torunament heter ganske enkelt Unreal Tournament 2007

Feil, om det skulle følge den navngivingen så blir det UT 2006. Noen rykter tilsier at de muligens vil endre navnet, men lite sannsynlig.

Midway Media Relations has confirmed to BeyondUnreal that "Unreal Tournament 2007" is indeed the official name of the next UT title.

 

 

ut07_1.jpg . ut07_2.jpg . ut07_3.jpg

 

 

UT2007 vil basere seg på Unreal Engine 3 og vil se ganske lekkert ut når det kommer, hvor Midway satser på en dato rundt mid 2006.

 

Spillet kommer i 2006 (uten utsettelser, that is) men tittelen er ut2007.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...