Gå til innhold

TEST: Techsolo TC-90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjedelig design iallefalll. Endel pøbler jeg kjenner syns det ser bra ut :thumbup:

 

For det kan vel ikke bli mer kjedelig en kabinett som er firkanta, hvor det eneste som varier er børsta aleminum, stål og storst sett like klumpte, mener som Lian Lie, endel coolermaster, chiftec, er jo bedrenset hvor vakkert en rektangulær boks kan bli, de blir jo så anonyme.

 

Vel selv hadde jeg nok valgt en av de jeg syns er kjedelig også kalt stilfult, men jeg er da gammel . Dette såfremst Snekkern ikke begynner å seriprodusere sitt eminete design kabinett, eller at jeg invaderer super gamlingens "snekkerbod"

 

:p

 

Fint med nye aktører, men de kunne da finne noen litt mer stilfulle og praktiske micro-atx kabinetter -- DET er det stor mangelvare på.

 

Offtopic

 

Ps dette er hva jeg syns er stilfult Pc-Book

 

Hjertesukk, men så var det å finne et hk med 17x17 cm som støtter amd el intel og med skikkelig onboard grafikk. Vel om ikke annet så får jeg bruke det til et via mini-itx som bare ligger å samler støv.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

vel, nok et wannabe kabbis....

vis dem skal lage et likt kabbinet så hør med Aleinware om de får lov åsså lag et som er vertfall 95% identisk med det å få det ferdig....alle disse 50% ferdige wannabe's, er jo helt bort kommene!

 

vel, jeg syns at Lian Li pc70usb er praktfult samt at shuttle sine er rå bra'e!!!

liten boks! med UFATTLIGE krefter :) ((sn25p)) :)

Lenke til kommentar
Digger du utseendet kan du vurdere kabinettet, ellers anbefaler vi å styre unna.

 

Da er konklusjonen min styr unna. Kva driv desse folka på med dei som lager desse. Ikkje noko fint kabinett, einaste positive eg har å seie om dette kabinettet er at det ikkje er A4. :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så begeistret for kabinett med dør fremfor brønnene; det er utrolig lett å komme borti, spesiellt med gjester i huset...

Jeg har et AC Silentium T1, og hver gang jeg har brent en cd/dvd hører et *dunk* nede ved dvd-brenneren. Glemmer at spilleren spytter ut platen igjen, så jeg lukker alltid døren ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så begeistret for kabinett med dør fremfor brønnene; det er utrolig lett å komme borti, spesiellt med gjester i huset...

Jeg har et AC Silentium T1, og hver gang jeg har brent en cd/dvd hører et *dunk* nede ved dvd-brenneren. Glemmer at spilleren spytter ut platen igjen, så jeg lukker alltid døren ;)

I blant annet nero kan du slå av "utspyttingen" av plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...