Gå til innhold

Musikktelefon fra Qtek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+34151345

Vist er det en stilig Mobil, og er vel ikke så veldig uventet heller.

Det ligger jo i tiden tydeligvis. Det som bekymrer meg er batterikapasiteten?

Jeg mener. Det skal jo først og fremst være en telefon eller hva? Om en da går rundt å spiller musikk på dette aparatet så drar det batterikapasitet ikke sant?

Så når det kommer dit hen at du faktisk skal/må ringe, eller blir oppringt så er det ikke batteri igjen til den samtalen. Det gjelder jo alle disse underholdningsaparatene som enten er kommet eller kommer nå i nær fremtid.

Intill det blir gjort noe drastisk med kapasiteten på batteriene så mener jeg det er bortkastet å komme med sånne aparater.

Lenke til kommentar

Qtek s100 gjør jo samme jobben og ang batterikapasitet så holder den ikke så lenge når man ser på video nei :whistle: . Men så lenge man hører på musikk og skrur av skjermen mens man har den i lomma så fungerer den i mange timer. Mobilen vil også begynne å klage når du har lite batteri igjen og stoppe avspillingen, du kan fortsatt ringe etter dette (tror den holder i 72 timer standby når det skjer hvis jeg ikke husker feil fra bruksanvisningen)

 

Lyden i S100 er jo også utrolig bra så denne telefonen er absolutt ikke dum, men nå har jo nokia kommet med en med 1gb kapasitet (når den kommer ut på markedet)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...