Gå til innhold

Panda Platinum Internet Security


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ting som bør komme med i slike tester :

Testoppsett :

Maskinvare

Operativsystem + SP1,SP2 etc.

Og selvsagt det forventes at systemet er stabilt i utgangspunktet (prime95, memtest86 etc før en slik test).

Hadde også vært veldig greit om det hadde blitt notert hvilke virus som ble brukt i testen og hvilke typer angrepsmetoder som ble brukt : Vedleggsvirus, Http: baserte virus, infisert media etc.

 

Men alt i alt en god test, kommer i alle fall ikke til å benytte meg av panda med det første etter å ha lest denne testen.

Lenke til kommentar

Hvordan er CPU bruken til brannmuren på denne versjonen av PPIS?

Har 2004 versjonen og opplever att når jeg laster ned eller spiller over nett bruker brannmuren mellom 70 og 99% av CPU, og dette gjør att de fleste spill hakker da de ikke får nok kraft, og i mange tilfeller så fryser spillene av og til, i tilleg detter jeg stadig ut fra serverene, dette har dessverre ført til att jeg har måttet ta i bruk WinXP SP2 sin egen brannmur.

Lenke til kommentar

veldig bra med en slik test!

 

synes rett og slett at det er alt for få tester av antivirus / firewall / sikkerhetsløsninger; dette er jo noe alle forummedlemmene her bruker - eller burde bruke. skulle likt å sett en sammenligning mellom f.eks. panda platinum og norton internet security, som forsåvidt er sammenlignbare sikkerhetsløsninger.

like flott ville det vært å se en sammenligning av forskjellige rene antivirusløsninger og firewaller.

 

jeg krysser fingrene og håper dere tar tid til å gjøre flere slike tester fremover! :)

Lenke til kommentar

Kom gjerne med flere tester av slike programpakker.

 

Norton er jo så velkjent at jeg synes dere burde prioritere andre pakker. Bra at Panda ble testet. Hva med Trend Micro PCcillin? Den er jo også tilgjengelig i butikk enkelte steder. En annen er den fra Computer Associates. Det finnes nok flere slike produkter som selges i butikkene også.

 

:roll:

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg hadde Panda Internet Security tidligere, men måtte gå over til annen software fordi Panda rett og slett ikke fungerte som den skulle på PC'en min. Jeg fikk til og med tilbake pengene for den siste oppgraderingen, siden programvaren ikke funket som den skulle. :thumbdown:

 

Nå kjører jeg McAfee antivirus og McAfee firewall, og er storfornøyd med det. McAfee har forøvrig også funksjonalitet innebygget for å stoppe spyware i tilfelle noen lurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...