Gå til innhold

Omtale av Empire Earth 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser bra ut, eg synest 2d trekker spellet ned

L O L !!!

 

Dette er jo 3D da ! :!: :!: :!:

 

Empire Earth 2 har mange værtypar som påverkar kor raskt du kan bevege deg. Om det blir snøstorm, går ikkje ting berre treigt, men du ser ingenting

 

Men kjære. Dette er jo hele poenget. Spilleren skal utfordres med forskjellige værtyper.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Ikke for å klage på hw.no elns, men å komme med denne omtalen på forsiden av hw.no 4 dager etter at den ble skrevet er vel litt svakt...  :ermm:

 

Leste denne for 4 dager siden uansett da og må nok teste spillet..

Det hender ofte at HW.no velger å prioritere andre ting fremfor spillstoff, men i dette tilfelle var det Gamer.no som var sent ute med å si fra til HW.no. Er vel uansett ingen stor sak. Selv om du allerede hadde lest den, så er det mange tusen andre som ikke hadde det.

Lenke til kommentar

Det var et par ting som irriterte meg grenseløst med spillet og det er at når du kommer i epoke 13-15 så er det fortsatt bønder som flyr rundt på jordene og samler mat, hugger ved,stein osv osv. Det blir veldig dumt. Istedenfor villager, så skulle det vært mulig å kjøpe maskiner,robotter til å bygge og samle ressurser.

 

Også skjønte jeg heller ikke det med Life,damage osv på units'a. Altså det er ikke særlig mye damage som skiller epoker som er milevis i fra hverandre. Har ikke prøvd dette i praksis men. Jeg legger jo merke til Hp,damage på unitsa i de forskjellige periodene, og f.eks i 2 neste periodene har damagen på f.eks Fortresset gått nedover. :hmm:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Vi vil ikke slutte med nynorsk på Gamer.no. Hvis forfatter skriver best på nynorsk skal han få lov til å skrive på nynorsk. Det er ikke vanskelig å forstå nynorsk hvis du er interessert. "Dei seier så, dei som veit." betyr "De sier det, de som vet."

 

Du bør lese mer Hårek! :)

Lenke til kommentar
Til info:

 

Forsøk på å fremme målformen Nynorsk - som er gjort i denne artikkelen, klarer jeg meg uten.

Så du tror denne artikelen ble skrevet på nynorsk bare for å fremme nynorsken? Det kan ikke tenkes at anmelders målform faktisk ER nynorsk? :roll:

Lenke til kommentar

Det er bare tåpelig å mene at denne artikkelen er skrevet for å fremme nynorsk, når anmelder har skrevet 90 artikler på nynorsk på Gamer.no siden oktober 2003. Det er morsmålet hans, og det er ærlig talt ikke så veldig vanskelig å forstå nynorsk hvis man allerede kan lese bokmål.

 

Den unødvendige nynorskdiskusjonen har vi vært gjennom før, og vi ser helst at denne tråden fokuserer på spillet Empire Earth 2 og andre aspekter ved anmeldelsen enn hvilket mål den er skrevet på. Videre innlegg i denne tråden som handler om nynorsk blir sensurert.

Lenke til kommentar

Sensurert, selv om de ikke er seriøse/kranglete? Hva om jeg foreslår at alle må svare på nynorsk i denne tråden, fordi det første "brevet" er på nynorsk? :p

 

Så får jeg finne på noe bedre å skrive, da... AOE-serien blir sannsynligvis avsluttet med treer'n. Hva skal Ensemble finne på da? Aha, hjelpe til med EE3. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...