Gå til innhold

SimBin kunngjør GT Legends (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de klarer å gjøre spillet like "realistisk" som GTR, kommer ihvertfall jeg til å kjøpe det.

Har og hørt litt kvittring om GTR2 i det små...

 

Simbin ser ut til å satse høyt på simulatorer, og jeg må bare si at de har fått en trofast kjøper / sjåfør i meg ihvertfall.

 

Var på simbin's forum i går, og det ser ut som at de fleste som kjører er faktisk rundt 30. Tro hvordan det blir med legends, 60 i snittalder :p

Lenke til kommentar

Høres veldig lovende ut :) GTR var bare et spill jeg "måtte" ha etter å ha prøvd demoen. Elsker realistiske bilsimulatorer (selv om jeg dog må innrømme at jeg spiller mest i Arkade modus foreløpig til jeg føler jeg mester spillet skikkelig :blush: ) Skikkelig fartsfølelse, realistisk og bra grafikk er ting jeg virkelig setter pris på :thumbup: GT Legends står nå på ventelista mi over spill jeg skal kjøpe. Eneste jeg har å utsette på GTR er at jeg ikke får til skikkelig Antialiasing på veien uansett hva jeg stiller på. Veikanten forover er veldig hakkete, noen som har forslag om hva som kan gjøres? Har prøvd å sette AA og AF til både 2x og 4x i skjermkortinnstillingene, men det hjelper ikke. Har Geforce 6600 GT.

 

Bra det kommer bilspill for "Voksne" (er selv 31 :whistle: )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...