Gå til innhold

Omtale av The Bard's Tale (Xbox)


Anbefalte innlegg

  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Selv må jeg si at jeg elsket spillet, med alle dets feil og problemer.

 

Har bare X-Box versjonen for tiden, forresten, så alle kommentarer spiller rundt x-box versjonen.

 

Syntes det var herlig med et spill som "ikke er så seriøst", og det at man ikke kan velge vilket våpen man vil spare og vilket man vil selge var for meg en STOR befrielse.

 

Er ofte gøy med litt "mindless" action, og til nå har Diablo ][ klart den biten fint, men noe av det mest frustrerende der er vel at man har så alt for liten plass til å bære ting..

Videre likte jeg at man slapp å hele tiden jobbe med å finne de beste komboer av utstyr.

 

-Kanskje kan man si at man som spiller må ha litt samme "mood" som karakteren? er ikke det alltid viktig når man spiller rpg's? Og i dette tillfellet, så har jeg vannskelig for å se for meg karakteren sette seg ned å fin-regne for å finne best kombo. Her skal det være lett å bedagelig!

 

 

Av ting som trakk ned, så var det et par problem (x-box only?):

 

I tiden jeg brukte på å spille igjennom spillet, låste/hengte spillet seg totalt 3 eller 4 ganger... uhyre frustrerende dersom man ikke har signert boka på ei stund...

 

Muligens pga av mine valg i egenskaper etc, men for meg var det flere steder i spillet der jeg døde alt for fort. Til slutt fant jeg ut at den "eneste" strategien som fungerte for meg, var å "bare" bruke buen, og gjerne skyte fiendene mens de var rett utenfor syns-vidde siden jeg da i flere tilfeller kunne drepe dem helt før de kom bort. Greit nok at jeg fokuserte på karisma (magi), men syntes at helten var litt for lett-drept i nærkamp.. særlig om det var snakk om mer enn 2-3 motstandere på en gang, siden man "fryser" bitte litt ved treff. Menmen... det er jo forsåvidt i karakterens ånd det også, stå i sikkerhet på avstand og bare plaffe ned for så å hente godene selv!

 

Likte også veldig godt de 2 forskjellige avsluttningene! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...