Gå til innhold

Problemfri overføring med MSN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delphi kjøpes vel billigast direkte frå Borland. Du kan kanskje få det billigare gjennom bedriftsavtalar med softwarevarehus her i landet, men eg trur eg vil anbefale å kjøpe det direkte frå Borland.

Hvilken avdeling i Borland bør jeg kontakte? (og hvilken priser kan jeg forvente?) Jeg skal kjøpe Delphi 7 Professional.

Lenke til kommentar
Windowsprogrammering i Delphi såg jo genialt lett ut i forhald til C++...

Det er ikke bare lettere, men også mer oversiktlig. Prosjekter kan også overføres til Kylix som kan lage en Linux-versjon av programmer. Jeg har brukt Delphi 4 Standard siden 2001 og skal nå oppgradére.

 

Hvorfan er filoverføringen i MSN Messanger 7.0 i forhold til 6.2?

Lenke til kommentar
Fin guide, men... Hva med bare å forandre filnavnet på filen som sendes fra ettellerannet.mp3 eller .exe eller hva filen nå enn måtte være, til ettellerannet.txt eller .jpg e.l.? Så kan mottaker bare endre den tilbake igjen.

En heldig bieffekt kan være at den jevne bruker lærer seg å legge filene de skal overføre i zip-filer(e.l.) før de sendes. Alltid like irritabelt å måtte akseptere X antall filer fordi de i andre enden ikke legger filene i en arkivfil, komprimering er også en bonus.

 

 

 

 

Noen som vet hva filtyper som kommer gjennom som standard på msn messenger 7?

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Finfint program d der :) Prøvde selv å forklare noen av vennene mine at di skulle skifte fra .mp3 til for eksempel .txt.. men siden di hadde "skjul filetterbavn for kjente filtyper" aktivert så skjønte di jo ikke bæret :p Men et anne problem en veninne av meg har er at hun ikkje for koblet til msn fordi d kommer opp en feilmelding om at hun ikke er påkoblet internett. Har vært slik i flere dager.. og hun ER påkoblet internett.. Bruker frisurf og modem da desverre.. Har prøvd å logge på msn når man allerede er påkoblett internett og latt msn be om at internett blir koblet opp.. begge mulighetene gir feilmelding.. har seff prøv å logge på med en annen konto og reinnstallert både msn og frisurf. Fremdeles samme feilen! Noen som vet råd? Msn er jo direkte kjedelig når hun ikke er påkoblet.. så d haster litt ;)

Lenke til kommentar

Kommer ikke opp noe slikt med frisurf.. teite tingen har et eget oppkoblingsprogram som spretter opp.. Men selve Internett har hun tilgang til.. men ingen sider som har med msn å gjøre..! Og heller ikkje hotmailn hennes? Jeg skjønner ingenting av d der :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...