Gå til innhold

Nokia får designkritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er fint eller ikke kan man diskutere opp og ned. Men det er vel likevel liten tvil om at Nokia skiller seg klart ut fra standard-design med en rekke modeller. Mange har blitt "provosert" over designet over modeller som dette:

- 7200

- 7260

- 7270

- 7280

- 7710

- 7610

- 6170

- 8800

 

Ja, jeg vet at de fleste at disse er medlemmer av 7-serien, men man kan likevel ikke påstå at det er få mobiler, da 7-serien i 2004 sto for omtrent like mange mobiler som hele SE sin 2004-kolleksjon.

 

Selv synes jeg de har noen enkle, men nydelige mobiler på vei, som:

- 6021

- 6101

og fler..

 

Så min mening er at dette blir vanskelig å diskutere, ettersom det er bare individuell smak det går på, men kritikk for å ikke være nyskapende synes jeg de overhodet ikke fortjener.

Lenke til kommentar

Nei, huff, så barnslig :dontgetit:

 

Design er en smakssak, og bør ikke diskuteres!

 

Fy søren så barnslige de sjefene er..

Nokias design er jo diggbart!

 

Nokia har bygd opp et klassisk Nokiadesign som gjør det mulig å kjenne igjen Nokiamobiler blant andre

 

Nokia er en egen stil, for pokker!

 

Å bli mobbet for stil har jeg erfaringer med, og jeg veit at det ikke er no digg :hrm:

 

Nei, Nokias mobiler fortjener derimot skryt for å ikke bøye seg for kritikk, og fortjener sine 34% av markedet :w00t:

 

Men jeg må si meg enig i at Nokias 7-serie ser bedre ut enn resten ;)

 

Se på 7600 for eksempel :love:

Lenke til kommentar
Nei, huff, så barnslig :dontgetit:

 

Design er en smakssak, og bør ikke diskuteres!

 

Fy søren så barnslige de sjefene er..

Nokias design er jo diggbart!

 

Nokia har bygd opp et klassisk Nokiadesign som gjør det mulig å kjenne igjen Nokiamobiler blant andre

 

Nokia er en egen stil, for pokker!

 

Å bli mobbet for stil har jeg erfaringer med, og jeg veit at det ikke er no digg :hrm:

 

Nei, Nokias mobiler fortjener derimot skryt for å ikke bøye seg for kritikk, og fortjener sine 34% av markedet :w00t:

 

Men jeg må si meg enig i at Nokias 7-serie ser bedre ut enn resten ;)

 

Se på 7600 for eksempel :love:

Nå motsier du deg selv!:

 

Nei, huff, så barnslig :dontgetit:

 

Design er en smakssak, og bør ikke diskuteres!

 

Fy søren så barnslige de sjefene er..

 

Og så sier du:

 

Nokias design er jo diggbart!

 

Nokia har bygd opp et klassisk Nokiadesign som gjør det mulig å kjenne igjen Nokiamobiler blant andre

 

Nokia er en egen stil, for pokker!

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er jo ikke sjefene i nokia som designer da :ohmy:

 

Ja, det er min mening, men den hakker ikke ned på noen andres meninger!

 

Formulerte det kanskje litt rart da..

 

Men at arbeiderne får refs for dårlig design er forkastelig

Nokia selger bra, ferdig med saken

 

Design er som sagt en smakssak, men jeg mente da at smak ikke bør diskuteres

 

Design derimot kan diskuteres

 

:blush: Hupsidupsi

 

Nokias design er jo en klassikker, og alle Nokiamobiler har noen felles trekk

Det er et godt og sikkert design, og er ikkeno å hakke på

Om sjefen ikke liker det designet får han egentlig ha det så godt, for 34% av markedet er da ikke noe å klage på :ohmy:

Lenke til kommentar
Så min mening er at dette blir vanskelig å diskutere, ettersom det er bare individuell smak det går på, men kritikk for å ikke være nyskapende synes jeg de overhodet ikke fortjener.

Jeg er enig med deg her...

 

Før så hadde jeg den StarTrac'en som visstnok skal ha så godt design..Den var liten og fin ja, men alt annet var dårlig på den..Den var vond å sende meldinger med, dårlig batteri og ikke så mande instillinger...

Hoppet over til en 7600, som er litt "rar" i forhold til StarTrac, men den er mye bedre!

Så det er ikke noe vits i å bare satse på design, men heller gjøre alt på telefonen bra (noe jeg synes nokia klarer fint)

Lenke til kommentar

Nokia fortjener kritikk, ja.

Håper de dukker opp med noe skikkelig design i år!

Jeg har planer om å kjøpe en Panasonic MX7/VS7 rundt nyttår, Hvis Nokia klarer å få meg til å kjøpe en ny Nokia i stedet, tar de kaka.

 

Problemet med nokiadesign er at designperlene blir så dyre. 7270 koster jo enda over 3000, og man får telefon av samme kadaver til mye mindre. Men designet på 7270 er jo diggbart. :love:

Synes dette er noe nokia burde bygge videre på.

Glede seg til nokia 7275(?)!

 

Ellers har jo Nokia ganske stygge modeller også. Kommer ikke på hva noen av dem heter for øyeblikket... Det ene nye kamskjellet deres var jo ikke noe særlig.

 

Men at Nokia skryter av Siemens? Jojo... Siemens CX75 er jo bare nydelig, men de nye kamskjella til Siemens er jo ikke noe særlig å skryte av.

Men eggmobiler er da alltids gøy.

 

Noen flere her som liker eggdesign?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...