Gå til innhold

Nokia 3230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test!

 

Har lyst til å gå tilbake til Symbian OS og kjøpe denne mobilen jeg nå, etter at det finn så bra terningkast og en amobil anbefalling ;)

 

Edit: Mulig jeg har lest over det, men hvordan er batteriet på denne? Hvor lenge holder den ut ved normal bruk?

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
For to måneder siden slo Nokia på stortromma og trakk sløret av det som skulle være den minste, letteste og rimeligste Symbian-telefonen til dags dato.

To måneder siden november? Rar kalender isåfall.

 

Det var alt jeg hadde å pirke på. Fin test det her. Fin telefon.

 

Synd det er så mye feil med den. Det er ihvertfall inntrykket jeg har fått via forumet her.

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å gi en mobil 6 og si dette etterpå:

 

Hvis vi skal klage på noe må det være at lyden til Mp3-spilleren ikke holder mål. Hvis dette er uvesentlig for deg så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Her får man enkelt og greit mye for pengene.

 

Dette blir helt merkelig. Da kan jeg også legge til kommentarer som dere kan bruke på andre mobiltelefoner senere:

 

Hvis ikke dere trenger kamera og har et godt digitaltkamera hjemme så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Terningkast 6

 

Hvis du liker å lade opp telefonen en gang i timen og syns dette er gøy sport, så har vi ingen problemer med å anbefale denne modellen. Her får du mye igjen for pengene. Terningkast 6.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...