Gå til innhold

DVD-Jon blir mobil-Jon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke noe for det, altså, men jeg syns DVD-Jon er tøff, jeg. Det er en som ikke bryr seg om hensyn til store bedrifter og tunge markedskrefter, og heller setter forbrukeren i sentrum.

 

Men om han klarer å lage like mye ståhei denne gangen som da han fikk navnet DVD-Jon, blir spennende å se.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Han er iallefall ikke først, men får alikevel mest omtale som om det er noe revolusjonerende han kommer med.

 

Eksempel er Freedom til Pocket PC Phone Edition. Lar deg sende tekstmeldinger til 25 øre stykket fra ditt eget nummer, uten at mottaker trenger noe ekstra program.

 

Denne posten er ikke ment som reklame, men at komersielle aktører allerede kan tilby dette.

Lenke til kommentar

tror mer han gjør dette for å gjøre ola nordmann oppmerksom på hvor godt betalt teleoperatørene tar seg for en tjeneste som blir bare mer og mer brukt. for dem som leser amobil er det dog gammelt nytt.

 

helvet heller, kunne tenkt meg at telenor innførte tellerskrittfritt internett over isdn siden det er lenge siden en samtale tilsvarte en sammenhengende kobberlinje fra a til b. og det er snart eneste grunnen jeg kan tenke meg for å ha tellerskritt, at ingen andre kan benytte seg av noe mens en annen gjør det og tellerskritt gjør at dem frigjør kapasitet så fort som mulig.

Lenke til kommentar

er jo ikke første gangen han for oppmerksomhet for å ha oppfunnet hjulet på nytt.

Han hadde jo ikke så fryktelig mye å gjøre med DVD-dekrypteringen heller, det var derfor han ikke var redd for noen eventuell rettsak (innrømmet han før rettsaken).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...