Gå til innhold

Jagged Alliance 3D er offisielt kunngjort (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart det er full forvirring. Jeg ble også forvirret nå. Det kommer altsp en Jagged Alliance 3 som ikke er 3, men 3D? Når kommer nummer 3 og hvorfor er ikke det evt nr 4 hvis 3D er nr 3? Skjønner? Ikke jeg heller..

 

Eneste jeg vet er at jeg gleder meg så fremt det blir turbasert, 3D, nr3 eller hva det blir.

Lenke til kommentar
Ikke rart det er full forvirring. Jeg ble også forvirret nå. Det kommer altsp en Jagged Alliance 3 som ikke er 3, men 3D? Når kommer nummer 3 og hvorfor er ikke det evt nr 4 hvis 3D er nr 3? Skjønner? Ikke jeg heller..

Som det står i artikkelen må ikke Jagged Alliance 3 forveksles med Jagged Alliance 3D - det er to forskjellige spill. Jeg vet ikke hvorfor Strategy First har valgt å gi de to spillene såpass like navn. Utgivelsesdatoene er ikke klare.

Lenke til kommentar

Uansett blir dette veldig spennende å følge med på. Bare det ikke blir som UFO:aftermath...noe som var en stor skuffelse og ikke stod i stil til de tidligere store turn-based spillene som JA, Fallout og UFO spillene. Jeg har fremdeles fuktige minner fra JA2 og ikke minst den store mod pakken som kom ut mellom 2 og 2.5 versjonen. Dette kan bli meget bra.

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk svært frem til det der. Spilte Jagged Alliance 2 sist her i sommer. Fabelaktig flott spill. Det må nevnes at UFO:aftermath var, for meg som for enkelte andre forum-medlemmer, en skuffelse. Jeg ser likevel litt frem til det nye UFO spillet som slippes en gang i fremtiden... Det kan jo bli bedre, og kanskje til og med oppnå en tiendedel av sjarmen originalen fra Microprose hadde.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...