Gå til innhold

Omtale av Darwinia (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... Hva mener dere med at grafikken ikke er så god? Den passer jo perfekt til settingen i spillet, pixelen SKAL sees. (du kan faktisk i options velge om "uhyrene" skal sees med eller uten "pixel-effekt").

 

Ikke la deg skremme av skjermbildene. Unikt og moro spill.

Lenke til kommentar
Karakter 8 av 10 på grafikk? Spillet er kanskje moro og originalt, men grafikken er ikke så god.

Enig.. det er noe her jeg går glipp av. Hva er det ved grafikken som fortjener slik begeistring, for jeg kan ikke se det av skjermbildene i alle fall..

Jeg hadde en mistanke om at denne kommentaren ville komme. :)

 

Tror veldig mange misforstår begrepet "grafikk". Det er ikke slik at det utelukkende er hvor moderne og teknisk god den er som avgjør hvorvidt spillet er godt rent visuelt. Du må sette det hele i forhold til hva spillet forsøker å formidle. Som jeg skriver i omtalen er grafikken helt sentral for å kunne fange den såkalte retroånden i Darwinia, og den klarer det utmerket. Det hele er flott å se på, samtidig som kamera og menyene er svært funksjonelle.

 

Grafikken skal være retro på en litt moderne måte, og det klarer Darwinia til karakteren 8/10.

Lenke til kommentar

Grafikken må også være slik at det ikke går utover spillet. Det er vel nettopp det den ikke gjør i dette tilfellet. Som gjør at grafikken faktisk er perfekt.

 

Likevel om det kanskje ikke ser "naturlig" ut, så kan grafikken være god. Tviler du får inn dette på en Amiga. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...