Gå til innhold

Omtale av Championship Manager 5 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flott anmeldelse :)

 

no har eg bare testa demoen til cm5, så mitt inntrykk av spelet er kanskje ikkje heilt rett. men det inntrykket eg satt igjen med etter å ha testa demoen, var ikkje bra. eg måtte rett og slett gi opp heile spelet. grensesnittet var så uoversiktleg at eg ikkje viste kva eg skulle gjere.

 

eg ville ikkje dømme cm5 før eg hadde prøvd det, og innerst inne hadde eg nok eit lite håp om at spelet kunne måle seg med fm2005. men det ser altså ikkje sånn ut.

Lenke til kommentar

Syns også at en 6er ikke gir riktig bildet, etter å ha spilt spillet sitter jeg igjen med en følelse som andmelderen at spillet er halvferdig. Når jeg sier halvferdig så er det virkelig bare halv ferdig. Spillet ble gitt ut for tidlig, og de burde absolutt ikke tatt betaling for dette enda. For meg ligner det mer på en Beta-versjon av spillet.

 

Spilleren gjør ikke som du sier, og da jeg spilte mine kamper ble det like ofte selvmål som mål. De fleste målene kom også fra forsvarstabber og keepertabber.

 

Likte ikke grensesnittet heller, men det kan man jo kanskje bli vant med.

Lenke til kommentar

Omtalen av Championship Manager 5 er helt åpenbart i snilleste laget; for om dette produktet er det bare mulig å si en ting..:

 

Makan til makkverk!

 

Det er greit at en kanskje starter med laber innstilling etter å ha spilt CM i en årrekke, gått over til Football Manager 2005 nå og allikevel gidder å ta en titt på CM5, men dette var det absolutte lavmål.

 

Spillmotoren er direkte håpløs. Databasen (som forøvrig er bygget opp på nytt, da brødrene tok med seg den originale til Football Manager 2005) er sinnsvakt utdatert, brukergrensesnittet er under enhver kritikk og den gode gamle avhengighets-faktoren og realismen er simpelthen borte.

 

Møkkaspill!

 

Hørte dere?!?

 

Møkkaspill, møkkaspill, møkkaspill!!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...