Gå til innhold

Månedens Catalyst-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nye og oppdatérte drivere er bra. Men jeg mener at spillutviklerene burde fikse kompabilitétsproblemer med skjermkort. (men det er min mening...)

Det kommer jo an på hvem som har gjort feilen. Om spillutviklerne benytter API'et/driveren i henhold til spesifikasjonen og en feil oppstår så er det jo ikke deres feil.

Lenke til kommentar
Samtidig har ATI lansert en ny og endelig Catalyst-driverversjon for 64-bit-versjonen av Windows XP.

Bra!

 

Får håpe 64bit-driverene er så bra programmert at de gir bortimot samme ytelse som de gamle 32bit driverene. Godt å se at det endelig kommer drivere nå som Windows XP 64bit endelig er i produksjon.

Lenke til kommentar
OT: Er nVidia nForce64 driveene bug-free?

Praktisk talt er ingenting totalt feilfritt. Men vi kan jo håpe at disse nye driverene har ganske få og minimale feil. Jeg har ikke hørt noe konkret om kvaliteten på disse driverene siden de er helt ferske, men det dukker vel opp noen rapporter utover måneden.

Lenke til kommentar
Hadde noen problemer med instalasjonen av disse driverne, måtte sørge for å fjerne alt av de gamle før jeg fikk til å fungere.

 

Igjen er drivercleaner et genialt program som fikser det meste, bare husk å bruke cab rensinga også når problemet er ute ;)

drivercleaner, er det fra ATI? Eller hvor finner en den? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...