Gå til innhold

Omtale av SWAT 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en fin omtale av spille. Av de inntrykkene jeg dannet meg etter å ha spillt demoen, ble jeg forundret over den "lave" karakteren spillet fikk. Men det er sikkert ikke uten grunn den fikk det. Tror spillet kommer til å bli spennende i coop. Gleder meg til å spille gjennom kartene med en kompis. Men det er nok som det står i omtalen, greit hvis de som deltar er litt taktiske. Savner et spill der man må tenke litt. Ikke bare storme på å skyte.

Lenke til kommentar
Dette var en fin omtale av spille. Av de inntrykkene jeg dannet meg etter å ha spillt demoen, ble jeg forundret over den "lave" karakteren spillet fikk. Men det er sikkert ikke uten grunn den fikk det. Tror spillet kommer til å bli spennende i coop. Gleder meg til å spille gjennom kartene med en kompis. Men det er nok som det står i omtalen, greit hvis de som deltar er litt taktiske. Savner et spill der man må tenke litt. Ikke bare storme på å skyte.

Ser at du har satt "lave" i anførselstegn, men vil allikevel poengtere at karakteren 7 fremstår som sterk for meg. Dette spillet er verdt pengene, for å si det slik. :)

Lenke til kommentar

Hmm, den omtalen skuffet meg litt. Trodde at spillet var verdt mer enn en 7/10. Gamespy gav det jo tross alt 4.5/5, det skulle tilsi at det er et kvalitetsspill. Kommer ikke til å kjøpe dette i morgen slik jeg trodde jeg kom til å gjøre i utgangspunktet, kommer heller til å lese litt flere omtaler... :hmm:

Lenke til kommentar

har forhånds bestillt det, og CDON har ikke sendt den ut enda, så jeg kjønner ikke hvordan jeg skal få det i mårra.

 

men det med at folka dine står i veien har vert med siden SWAT 3, de gjorde akuratt det samme,

 

det jeg kunne ønske av at de kom classic SWAT brett fra swat 3.

Lenke til kommentar

Personlig var det hovedsaklig 4 singelplayerspill jeg gledet meg til i år. Brothers in Arms skuffet, og nå fikk SWAT 4 "bare" 7/10. Likevel er nok dette et spill jeg skal anskaffe meg. Jeg likte 3'ern og gleder meg til en ny runde med taktisk skyting.

 

Det som er litt synd er at AI'en virker svak. Det er jo noe av det viktigste i et slikt spill. Men, jeg stoler på troverdige gamer.no. Ihvertfall fremfor de utenlandske tullesidene som IGN, Gamespot og Gamespy som kaster ut den ene gode karakteren etter den andre.

Lenke til kommentar

Når spillet får 7 så er det jo eit godt spel, men nokre ting kunne vert bedre. Det med at teammates står i vegen og sitter fast enkelte plassar der det ikkje skulle vera noko problem å bevege seg er irriterande. Dette fekk eg erfare i demoen. Skulle ønskt AI ville vert bedre.

 

Det er bra å høyre at fleirspillerdelen er godt gjennomført. Den trekker vel kvaliteten på spillet opp?

 

God omtale McGroven aka Mikael :)

Lenke til kommentar
Hvordan greier de egentlig å lage en så å si feilfri AI i Swat 3, mens 6-7 år i ettertid får til en AI med flere feil og hindringer? Helt utrolig.

JA! helt enig, elskte AIen i swat3, noe av det beste jeg har vært borti. På dette punktet er swat4 et bomskudd, er kjempeskuffet :(.

Håper det kommer en eller annen patch som retter på dette.

Lenke til kommentar
Eg føler talentet mitt til å avgjera om spel er bra eller ikkje ved å bare sjå på screenshots nærmer seg uhyggeleg høgt.

Detta spelet ser rett og slett ut som noko eg spelte for 5 år sida, men med dårlegare grafikk.

Så da kunne du være så vennlig å fortelle oss hva du spilte for 5 år siden?

Lenke til kommentar

Sikkert pga alle de stygge orda og det at du kan drepe hvis du vil.

 

Grei omtale uansett. Var ikke helt det jeg hadde ventet, hadde vell egentlig ventet bedre karakter etter andre omtaler som er publisert.

 

Jaja, spille det kommer jeg uansett til å gjøre!

Lenke til kommentar
Eg føler talentet mitt til å avgjera om spel er bra eller ikkje ved å bare sjå på screenshots nærmer seg uhyggeleg høgt.

Detta spelet ser rett og slett ut som noko eg spelte for 5 år sida, men med dårlegare grafikk.

Så da kunne du være så vennlig å fortelle oss hva du spilte for 5 år siden?

Du må ikkje ta alt bokstavelig. :)

 

Kjem det omtale av Trackmania Sunrise i nærmaste framtid?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...