Gå til innhold

MSN Messenger 7.0 i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har selv lasta ned og installert MSN 7.0 fullversjon nå og jeg må si at den var rotete. uff. uff. kommer ikke til å avinstallere den, men jeg må nok gjøre om på noen instillinger ja for at den skal bli bra :p var jo værre enn dMSN når jeg kjørte den :p. men jeg har da aldri kjørt MSN 7.0 beta så jeg visste ikke hvordan den var. men, alt i alt var den bra.

Lenke til kommentar

får vel teste den ut eg og. har ikkje prøvd betaen, så eg er spent på å sjå korleis den er.

 

edit: første inntrykket var :omg: det var alt for uoversiktleg og rotete, men eg håper at det blir betre når eg blir vant med det.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Likte egentlig MSN 5.0 bra jeg... ;)

den klarte jeg aldri venne meg til.. hoppet rett fra 4.7 til 6.0 jeg..

klarte ikke 5ern.. klarte egnetlig ikke 6ern i begynnelsen heller, men det var jo en del nye features, så jeg ble vant til den..

 

Men jeg liker ikke alle disse fancy greiene.. winks og nugdes.. for noe tull spør du meg..

Lenke til kommentar

synes den var litt for fancy selv også. kunne kanskje tenkt meg å bytta ut denne med en gamlere versjon, men da får man vel beskjed om å oppgradere den igjen å det er litt kjedelig. eller går det an å slå av den automatiske oppdateringene?

noen som vet?

Lenke til kommentar

Var en del nice'e funksjoner der ja. :)

 

Har aldri prøvd betaen, men jeg synes denne var litt mer rotete enn 6.x.

 

Edit: Enda mer rotete ble det da jeg skrudde på minatyrbilder på kontaktlisten. :confused:

 

*sitte og nudge alle vennene mine på gøy* :p

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...