Gå til innhold

To nye videoer fra Boiling Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

mulig kvaliteten på de videoene ikke var helt på topp, men jeg syns da grafikken så helt grei ut. uansett så dette spillet ganske interresant ut!

Lenke til kommentar
mulig kvaliteten på de videoene ikke var helt på topp, men jeg syns da grafikken så helt grei ut. uansett så dette spillet ganske interresant ut!

syns grafikken virker heilt grei eg. men så har du enkelte grafikkhorer *kremt Gainwardseifer/^Th0mas^ kremt* som ikkje forstår at det er gameplayet som er viktig.

 

xenus er eit spel som eg har gleda meg til lenge, spesielt no som stalker har blitt utsatt på ubestemt tid.

Lenke til kommentar

Jeg er også litt skeptisk til grafikken. Var ikke av det beste jeg har sett nei :nei: Men spillet virker enormt stort og valgfritt, minte meg på mange måter om Stalker. Er absolutt et spill jeg skal holde et øye åpent for. Stalker er jo det spillet jeg ser mest frem til for tiden.

Det er bare grafikken med dette spillet som får meg til tvile. Og når folk nevner AIen også blir jeg automatisk enda mer skeptisk.

 

Jeg er nok desverre en grafikk hore! en litt stor en også! For meg er Grafikken minst så viktig som gamplayet og en god historie.

 

Ta feks baldurs Gate 1. Grafikken var ikke all verden i dette spillet men det hadde et utrolig gamplay og historie. Grafikken var ikke så viktig fordi jeg levde meg såpass inn i denne 2d verdenen og så alt for meg som i en bok. Men når et spill er laget i 3D forventer ihvertfall jeg at det skal se noenlunde bra ut fordi det er ikke det samme grunnlaget for å bygge opp spillet etter din egen fantasi i et 3d miljø. Miljøet er allerde beskrevet og du kan liksom ikke skape dine egne bilder når du ser hvordan det var tenkt å vere.

 

Jeg er elendig til å forklare, men dere tar poenget mitt?

Lenke til kommentar

så helt greit ut, er greit med litt variasjon i fps sjangeren.

men er så lei av dårlige teskturer og slurvete animasjoner.

 

håper det blir påbudt med bedre animasjoner på karakteren, og at man kan kikke ned i bakken å se seg selv (som i thief3 og f.e.a.r). småting som det får ting til å virke bedre med en gang.

tviler på at boiling point blir en stor suksess, men kan jo sikkert være kult i multiplayer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...