Gå til innhold

SLI med stil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg helt enig med oivind_dahle, det er enten for dyrt, hvis en skal ha 6800 kort eller ingen vits hvis en skal ha 2 6600 kort, da er jo et 6800 bedre. Skal en vente med å kjøpe et til har det vel kommet bedre kort hvis enn et likt, hvis en da fortsatt kan få samme type kort.

Lenke til kommentar

Å bedømme etter denne tråden (og mange andre) så tror jeg at det er flere som er enige med meg om at produsentene jekker opp designen på alt for ensidige måter. De som liker glorete lys og mønstrete "utskjæringer" i plast får alt de ber om og ennå litt til. De som ikke liker slikt, men liker stilfult utseende har svært få produkter å velge mellom. Hadde en produsent satset mer på sistnevnte gruppe så kunne de skilt seg ot og fått en høy stjerne hos oss som liker nøktern men stilfull design uten å måtte velge Mac.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor de på liv og død skal presse inn blå leds, UV-reaktiv plast og glorete "utskjæringer" og stygge monsterfigurer på alt mulig som har bra tekniske spesifikasjoner.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Hadde en produsent satset mer på sistnevnte gruppe så kunne de skilt seg ot og fått en høy stjerne hos oss som liker nøktern men stilfull design uten å måtte velge Mac.

Personlig hadde jeg satt veldig stor pris på stilfull design av tilbehør++ men ikke fullt så "plastic fantastic" som Apple's designlinje. Men problemet der er vel at det vil kreve mer arbeid og dyrere materialer slik at sluttpoduktet aldri ville fått en overkommelig pris for det store markedet. :(

 

Men er fullstendig enig i at grelle blinkene blålys ikke sees på av alle som pent, for å si det mildt. Selv om jeg ikke har sansen for slikt dill så har det faktisk lurt seg inn noen grelle lys i boksene mine med tiden. Rett og slett fordi produktene kun fantes i "lysversjon". :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...