Gå til innhold

Smart fjernkontroll fra Logitech


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Smart State Technology. Denne innebærer at fjernkontrollen sender ut en rekke signaler automatisk, slik at det kun er behov for ett trykk for f.eks. å se på TV via satelitt-mottaker. Fjernkontrollen sørger for å sende ut nødvendige kommandoer, slik at alt utstyr er klart til bruk ved hjelp av kun ett klikk."

 

Ergo støtter den makroer?

 

Mangler litt informasjon, lærer den av å motta signal fra din andre fjernkontroll som den så kopierer eller er alt programvare styrt så hvis du ikke får styrt din enhet så må du vente til noen gjør denne enhetsstyringen tigjengelig i programvaren? :whistle:

Lenke til kommentar

For dyr?? Spøker du?

Malvado du er tydeligvis ikke typen som bruker noe ekstra for det "lille" ekstra.

En skikkelig fjernkontroll er gull verdt og jeg skal så absolutt ha meg en sånn en.

Er drittlei av å fikle med tre forskjellige fjernkontroller bare for å se på en dvd på tven.

Lenke til kommentar
Den måå jeg bare ha, SINNSYYYKT. Dette må da være revolusjon innen fjernkontroller(!). Kunne glatt betalt en månedslønn for den tingesten der.

En revulosjon? Synes den hadde skuffende lite features egentlig, kan det ikek snart komme rf-fjernkontroller som kan ta imot informasjon fra datamskinen, så slipper man å bruke pdaer og slikt til denslags?

 

AtW

Lenke til kommentar
For dyr?? Spøker du?

Malvado du er tydeligvis ikke typen som bruker noe ekstra for det "lille" ekstra.

En skikkelig fjernkontroll er gull verdt og jeg skal så absolutt ha meg en sånn en.

Er drittlei av å fikle med tre forskjellige fjernkontroller bare for å se på en dvd på tven.

Eh jo, 1000 kroner for å styre tven og kanskje 2-3 dupeditter til som du allerede har en fjernkontroll fra før av som gjør jobben det betegner jeg som dyr ja. Dette er kun en gadget for oss teknologifrelste som har litt penger og bryr oss ikke om å betale for en tjeneste som vi har fra før av.

Lenke til kommentar

Dette ser meget spennende ut, men med en pris på ca 1150 kr, så er jo spørsmålet om hvordan den er i forhold til andre fjernkontroller som allerede er på markedet..

 

Eksempler:

 

Sunwave Src3000 til 598 kr

 

Sunwave Src3810 til 1198 kr

 

Teac RC-L2 til 1195 kr

 

Phillips RU 885 til 999 kr

 

Medion MD40609 til 495 kr

 

Ellers er det en fin liste over universal fjernkontroller med test her

 

 

Min mening er nok at Logitech sin nyeste fjernkontroll ser noe glorete ut, men fargeskjermen er dog meget velkommen!

 

Hoi! Ifølge oppdatering på hw.no sin artikkel om denne fjernkontrollen, så vil prisen på denne ligge på rundt 2100kr! For min egen del vil jeg da si at valget garantert kommer til å falle på en billigere fjernkontroll, som iallefall vil oppfylle mine behov, TV, DVD, Receiver, CD, Prosjektor.

Endret av diss
Lenke til kommentar

denne saken koster litt mye ja.. men iforhold til andre slike fjernkontroller e den ikke så dyr. titter du på hifiklubben så er de ikke så langt unna i pris.

 

dette er heller ikke noen revolusjon, multifjernkontroller har jo eksistert i årevis, eneste plusset med denne som jeg kan se er at den har mulighet for å lære signalet selv.

 

jeg kjøpte en 8 i 1 fjernkontroll på clash olson til 100,- men denne støtta ikke tv'n min uansett hvor mye jeg prøvde. så da kjøpte jeg en medion fjernkontroll til 200,- på komplett og denne funka.

 

har du veldig spesielle komponenter som skal styres kan det være en fordel med en slik fjernkontroll som har evnen til å lære seg signalet, så er du sikker på at den vil funke til alle aparatene dine.

 

koster å være kar.

Lenke til kommentar

Vil tro at batteriet og laderen drar opp prisen litt på denne. Konkurrentene bruker som regel AA batterier som du må byttes i tide og utide.

 

Jeg skal ha meg en sånn tror jeg, da jeg begynner å få alt for mange fjernkontroller. (plasma, HTPC, Xbox, digital dekoder, dvd-spiller og reciever)

Må bruke 3 fjernkontroller bare for å skru på TV.

Endret av Signatur
Lenke til kommentar

konkurentene bruker vel som oftest AAA batterier, og når man får kjøpt 8stk firstprice batterier for 20,- så er jo ikke det noe stort problem..

 

men selvsagt kjekt med en lader, kommer jo bare an på hvor ofte man må lade opp fjernkontrollen og hvor lang tid det tar. vil synes det er mer irriterene å måtte sette fjernkontrollen på lading å vente en og bruke 30 sekunder på og bytte batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...