Gå til innhold

Omtale av Star Wolves (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første som slo meg, Homeworld?

Fortjener å bli testa grundig dette :thumbup:

Ikke forvent noe i stil med den strategiske dybden du finner i spill som Homeworld. Star Wolves har et helt annet fokus.

Tror jeg faktisk skal ta en råsjans og prøve ut dette spillet. Så nå stoler jeg på gamer.no!

Det er virkelig verd å prøve. Vær oppmerksom på at førsteinntrykket kan være litt skuffende (bl.a. fordi øvingsdelen er kjedelig). Men når spillet først kommer i gang, hektet det i alle fall meg helt til siste oppdrag var unnagjort.

Lenke til kommentar

Mener du Star Wolves? Det er egemtlig ikke i samme sjanger som Freelancer. I stedet har det lånt litt fra ulike spill i ulike sjangre, og resultatet er egentlig rimelig unikt (i alle fall i forhold til det som er på markedet i dag). Og uansett, Freelancer var langt fra originalt da det kom ut :)

Lenke til kommentar
Mener du Star Wolves? Det er egemtlig ikke i samme sjanger som Freelancer. I stedet har det lånt litt fra ulike spill i ulike sjangre, og resultatet er egentlig rimelig unikt (i alle fall i forhold til det som er på markedet i dag). Og uansett, Freelancer var langt fra originalt da det kom ut :)

Ja, X2 og Freelancer bygger vel på Elite, Elite II og Elite:Frontiers igjen.

Lenke til kommentar
Mener du Star Wolves? Det er egemtlig ikke i samme sjanger som Freelancer. I stedet har det lånt litt fra ulike spill i ulike sjangre, og resultatet er egentlig rimelig unikt (i alle fall i forhold til det som er på markedet i dag). Og uansett, Freelancer var langt fra originalt da det kom ut :)

Ja, X2 og Freelancer bygger vel på Elite, Elite II og Elite:Frontiers igjen.

Og går man lenger tilbake så finner man ut av alt dette igjen bygger på PONG :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Helt enig med forfatter av anmeldelse, meget god musikk. Er det noen som vet hvordan man evt. kan rippe den?

 

Skulle gjerne hatt den i iPod`en :)

Lenke til kommentar
Enig med Mala, Elite er såpass gammelt at det kan ikke sammenlignes på samme måte som med Freelancer.

Elite regnes som det spillet som la grunnlaget for hele sjangeren, og Freelancer er bare et av mange spill (både nye og gamle) som bygger på det grunnlaget Elite skapte.

 

Men dette er uansett ikke særlig relevant til Star Wolves, som ikke hører til i den sjangeren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...