Gå til innhold

Samsungs 3G-nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De nye modellene kan friste med alt fra 3-megapikslers kamera til skriverfunksjon og innebygget Office dokumentleser.......

Men SiR0, hvis du fikk æren av å tukle med dem:

Kan de også friste med et menysystem, T9 og OS som hører hjemme i en telefon idag?

(At Samsung har hengt etter her er en skam)

Lenke til kommentar

Huff, hvorfor skal det alltid ta så lang tid før modellene faktisk kommer på markedet? Hadde vært mye bedre hvis det hadde stått "Z700 ventes i butikkene i løpet av neste uke". :!:

 

Det begynner jo å haste med å bytte ut den eldgamle T68i'en min her. :p

Lenke til kommentar
Tack för ditt mail.

 

SGH-E720 planeras att lanseras under mitten/slutet april. SGH-Z500 lanseras maj/juni månad.

 

Priserna på dessa har vi inte gjort offentliga ännu.

 

Tyvärr går det inte att beställa direkt av oss, däremot går det självklart utmärkt att köpa via någon av våra återförsäljare.

 

Full teknisk information på E720 kommer upp på vår hemsida inom 1-2 veckor... Z500 modellen kommer vi att lägga upp senare I april månad.

 

Best Regards / Med vänlig hälsning

____________________________________________________

Michael Alström, Nordic Product Marketing Manager

Samsung Electronics Nordic AB

Box 713, S-194 27 Upplands Väsby, Sweden

Visiting address: Johanneslundsvägen 4

Tel: +46 (0) 8 590 966 44, Fax: +46 (0) 8 590 966 50

Mobile: +46 (0)703 72 66 44

E-mail: [email protected]

http://www.samsung.se

 

SAMSUNG DIGITall - Everyone's invited!

Mener at Z500 kommer i 2Q.;) Jeg stoler vel mer på Michael Alström enn amobil :p

Lenke til kommentar

Ja, det må nok kunne stemme. Vårt intervju med Alstrøm forsvant dessverre med en forvillet notisblokk, så vi har basert alle lanseringsdatoer på et senere intervju med en salgsrepresentant et par hakk lenger nede i kjeden. Derfor de vage anslagene.

 

Men det er jo bare gode nyheter det ;)

 

Artikkelen er nå oppdatert.

Lenke til kommentar
De nye modellene kan friste med alt fra 3-megapikslers kamera til skriverfunksjon og innebygget Office dokumentleser.......

Men SiR0, hvis du fikk æren av å tukle med dem:

Kan de også friste med et menysystem, T9 og OS som hører hjemme i en telefon idag?

(At Samsung har hengt etter her er en skam)

Jeg fikk rett og slett ikke tid til å prøve ut T9, men selve menysystemet til Z-modellene er i alle fall akkurat det samme som man finner i f.eks D500.

 

Når det gjelder file viewer-funksjonaliteten skal den være på plass i samtlige Z-modeller så vidt jeg forsto på salgsrepresentanten vi intervjuet.

Lenke til kommentar
"En siste ting alle de tre modellene har til felles er at de -ikke- har EDGE."

 

Hæ? denne skjønte jeg ikke helt:P Altså, har disse telefonene bare 3g? Slikt at, om jeg er på fjellet og de ikke har 3g dekning, så får jeg ikke noe gprs?

De har ikke EDGE. De har 3G, og vanlig GPRS.

 

Er du et sted uten 3G dekning så får du GPRS. Altså ingen mellomting mellom 3G og GPRS.

Lenke til kommentar

så farten går rett og slett fra ca 300k/s til ca 56k/s heller den ca 100k/s...

 

men nå var jo telenor veldig aktiv med å bygge ut 2g dekninga for alle de store påskestedene her i landet da. spørsmålet er hva som klassifiseres som "på fjellet"...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...