Gå til innhold

Omtale av The Sims 2: Livets Skole (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sims har liksom aldri gjort det for meg, men...

 

Skrivefeil i artikkelen, forresten: "I tillegg driver de å kaster vannballonger på hverandre". Her skal det være og - ikke å, siden kaster er presens og ikke infinitiv.

hvem bryr seg om småfeil? ;) alle skriver litt feil innemellom.. :)

Har da aldri påstått noe annet, men når folk påpeker mine skrivefeil (og de forekommer oftere enn jeg liker), så sier jeg takk for hjelpen og retter feilen, akkurat som oerhört gjorde. Jeg ser på det som viktig å føre et noenlunde leselig språk, hvis jeg vil at folk skal lese det jeg skriver. Det første som skjer om jeg kommer over et innlegg el.lign. som er så fullt av skrivefeil (evt 1337, same thing really) at det er slitsomt å lese, er at jeg hopper over det.

 

NB! Jeg mener med dette IKKE at oerhört ikke fører et godt språk! Jeg synes faktisk at han gjør nettopp det.

 

Okay, nok off-topic nå.

 

Sims er et spill jeg aldri helt har forstått meg på. Okay, grei ide, men jeg synes bare ikke det funker. Det blir så utrolig fort kjedelig med de begrensningene det har, men jeg synes likevel det har livets rett. Hvordan skulle vi ellers få flere damer til å spille? ;)

 

EDIT: Skrivefeil... :blush:

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...