Gå til innhold

Demo av Chronicles of Riddick (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal laste ned demoen nå. Har faktisk ikke fått prøvd spilelt enda (værken originalt eller warez), så dette skal bli spennende.

 

Har forresten et spørsmål: Jeg så på et av bildene i artikkelen, og da la jeg merke til noe som jeg oppfattet som en mulighet for å velge hva man skal si under samtaler. Er det slik? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er demo-installasjonen bare sørpe?!

 

Når jeg starter opp installen, kommer det opp ei rute hvor jeg kan skrive opp mailen min (har ikke peiling på hvorfor), så jeg skreiv inn mailen min, og gikk videre. Da begynte den tydeligvis å pakke ut filene. Så, etter det var ferdig, kunne jeg trykke "extract".

Ja, så gjorde jeg det da. Og da den var ferdig med å pakke ut, slo bare installen seg av!

Jeg lasta ned installen fra Fileplanet, om det har noe betydning.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med denne demoen...

Installasjonen går greit, og jeg kommer meg i menyene. Så kommer det en liten sekvens der jeg får informasjon om hvilke knapper man skal bruke osv. (F=lommelykt f.eks.) Når denne sekvensen er ferdig bli skjermen svart, og ingenting skjer. Restart kreves. Noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
[iC' date=22/03/2005 : 23:31] Skal laste ned demoen nå. Har faktisk ikke fått prøvd spilelt enda (værken originalt eller warez), så dette skal bli spennende.

 

Har forresten et spørsmål: Jeg så på et av bildene i artikkelen, og da la jeg merke til noe som jeg oppfattet som en mulighet for å velge hva man skal si under samtaler. Er det slik? :dontgetit:

Ja, innimellom kan du velge hva du skal si. Men ikke forvent deg lange samtaler hvor du selv står for snakkinga, det er bare med enkeltpersoner du kan enten si "ja" og "nei" eller liknende..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...