Gå til innhold

iTunes-mobil kommer - snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var egentlig ikke så pen, hadde regnet med at den ville være mer stilren (og penere) når apple er med i utviklingen og ikke minst designingen av den.

Veldig lite sannsynlig at den blir seende slik ut. Også veldig usannsynlig at den i det hele tatt har preg av iPod i designet. Poenget er bare at den samarbeider med iTunes.

 

Amobil burde selvfølgelig skrevet at bildet de brukte var et eldgammelt konseptbilde.

Lenke til kommentar

Må få understreke at dette kun er en konseptmodell laget av fans ja, modellen vi har brukt ble lagt ut på nettet i 2001. Så hvordan den endelige telefonen blir seende ut, er det ingen som vet enda.

 

Har forandret bildebeskrivelsen for at dette skal gå klarere frem.

Lenke til kommentar

Åååååå, håper den blir seende ut som den dere viste bilde av :love:

Utrooooolig fin. Nesten som en mac. Tror nok det egentlig er et pressebilde fra apple. Likna veldig på en av pcene på skolen.

 

Ser ut som om de bare har fortynna bildet veldig.

 

Jeg synes egentlig at utviklingen av funksjoner til mobiltelefoner går for fort i forhold til batteriets utvikling. eg tror man snart må vente litt med å lansere ordentlige mp3spillere i mobiltelefoner til batteriet kan likestilles med en vangli mp3spiller.

 

Panasonic er de jeg har oppfattet som best i den sammenhengen. Deres fremtige suksess, SA7, har mp3spiller og 10t taletid. Noe som vil si ca 10t spilletid. Men hvis man i tillegg bruker kameraet og slikt, blir det nok nærmere 6-7t.

 

Men fint at planene er der

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...