Gå til innhold

Codemasters kunngjør TOCA Race Driver 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utviklerne forteller at de generelt har fokusert mer på det tekniske aspektet av motorsport denne gangen, noe som burde være godt nytt for simulatorfrelste.

 

:w00t:

 

 

Det eneste jeg synes var dårlig med det forrige spillet var at det virka jævlig arcade aktig.

 

35 forskjellige klasser og 100 baner, :w00t:

Lenke til kommentar
Det eneste jeg synes var dårlig med det forrige spillet var at det virka jævlig arcade aktig. 35 forskjellige klasser og 100 baner.

Jeg kan umulig si meg enig i dette utsagnet.... Spillet har 2 moduser nemlig simulation og pro simulation. Simulation var litt arcade aktig men pro sim er skikkelig bra.

Bare for å nevne det har spillet full krasj modus, rimelig inteligente AI og er utmerket å spille online. Er det et spill jeg vil anbefale som en avkopling inn i mellom alt GT4 spillinga er det netopp dette. Spillet kan kjøpes på her og komme hjem i postkassa for 180 kr :yes:

 

Kom igjen og bli med å spill ToCA Race Driver 2 online på PS2 du også :)

 

(håper ikke dette inlegget blir regnet for reklame :blush: )

Endret av Storskarv
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det online. Og det var noe fordømt herk. Pen grafikk, bra skadesimulasjon relativt god AI. Men hvis man er på utkikk etter ett simulator bilspill vil jeg ikke anbefale dett spillet. (nå har ikke jeg PS2 men PC ;-) )

 

Men man kan ha mye morro med det. Ser frem til treeren

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
From the most modern BMW WilliamsF1 Team car, through to Damon Hills’ championship winning FW18 of the 1990s, Nelson Piquet’s classic FW11b of the ‘80s, the Lotus 49 of the ‘60s right back to the Mercedes-Benz W25 Silver Arrow of the ‘30s when it was it was all about the most powerful engine on the lightest car with the fewest technical aids, being driven by the greatest driver.

 

Leste det på sidene dems nå. Får bare håpe de ikke gaper over for mye slik at det meste føles mer eller mindre likt når man kjører.

 

En annen ting, en F1 lisens koster jo flesk da (en av grunnene til at Grand Prix 4 ikke var "up to date" når det kom), og når man tenker på hvor mange serier de her skal dekke, så kan man jo begynne å lure på om det i det hele tatt lønner seg å lage spillet.

 

edit: ser forøvrig av bildet hentet fra TOCA 3 sin hjemmeside at det er gamle F1 biler. Så da koster det vel nesten ingenting for en lisens.

post-75-1126190310_thumb.jpg

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...