Gå til innhold

Omtale av Star Wars Republic Commando (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra omtale!

Lurer litt på hvorfor xbox-versjonen fikk bedre score enn pc på grafikk og multiplayer. Trodde liksom det var der pc pleide å regjere.

 

Du har helt rett i at pc-en regjerer på grafikk, scoren er satt med hensyn til hvor godt utviklerne utnytter maskinvaren de har tilgjengelig. Det vil si at Republic Commando på xbox har bedre grafikk sett i forhold til hvor kraftig maskinvaren faktisk er - og hvordan tilsvarende titler ser ut på den konsollen. Sammenligner du pc-versjonen med xbox-versjonen, er selvfølgelig førstnevnte best.

 

Det samme gjelder flerspiller: det finnes uendelig mange flere og bedre konkurrenter på pc. Republic Commando kommer rett og slett høyere opp på lista over gode FPS-flerspillertitler på Xbox-plattformen, enn den gjør på PC.

 

Komplisert forklaring, men det er en logisk tråd her ;)

Lenke til kommentar
Bra omtale!

Lurer litt på hvorfor xbox-versjonen fikk bedre score enn pc på grafikk og multiplayer. Trodde liksom det var der pc pleide å regjere.

 

Du har helt rett i at pc-en regjerer på grafikk, scoren er satt med hensyn til hvor godt utviklerne utnytter maskinvaren de har tilgjengelig. Det vil si at Republic Commando på xbox har bedre grafikk sett i forhold til hvor kraftig maskinvaren faktisk er - og hvordan tilsvarende titler ser ut på den konsollen. Sammenligner du pc-versjonen med xbox-versjonen, er selvfølgelig førstnevnte best.

 

Det samme gjelder flerspiller: det finnes uendelig mange flere og bedre konkurrenter på pc. Republic Commando kommer rett og slett høyere opp på lista over gode FPS-flerspillertitler på Xbox-plattformen, enn den gjør på PC.

 

Komplisert forklaring, men det er en logisk tråd her ;)

Ok, da fortso jeg det. Var litt forvirrende for meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ble positvt overrasket over dette spillet og likte spesielt samholdet i gruppa. Var en del artige kommentarer her og der. Det jeg synes som trakk ned var at fiendene var for forutsigbare. Man visste nesten hele tiden når man skulle "slåss". Dessuten synes jeg det var alt for lite våpen. Men det som jeg ble mest skuffet over, var at det varte så kort. Kun tre oppdrag, selv om det siste var det klart lengste og kanskje kjedeligste.

 

Konklusjonen er at det var et friskt pust fra de endeløse og halvdårlige Star Wars-spillene, men som varte litt for kort.

Endret av Morjas
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...