Gå til innhold

Smått og stort fra CeBIT - del 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat kommet hjem. Aldri sett så mye fine damer. Spessielt på standen til Gizmodo var det bra. Ellers var det et par ultrafine damer i kroppsmaling i Hall1

 

Av produkter å nevne syntes jeg Samsung sin nye 19LCD med 4ms :dribble: responstid var "helt værst".

 

For "skjermkort onanister" var standene til ATI og Nvidia også svært populære.

Lenke til kommentar
har kompiser der nede som sier det kryr av fine boothbabes. Kanskje du bare vandrer rundt i feil avdelinger?

eller kanskje Magnus holder dei beste bilda for seg sjølv.

Dessverre holder jeg ikke de for meg selv. Det var veldig lite jeg kom over. Det var naturlig nok mange svært pene jenter som holdt til på de forskjellige standene, men det var veldig lite tradisjonelle "booth babes" som stod og trakk oppmerksomhet - i alle fall i de hallene jeg for det meste gikk i. Med tanke på at det var mange haller jeg dessverre ikke fikk gått noe særlig i er det ingen umulighet at det var mye der jeg ikke var, eller at de hadde pause når jeg gikk forbi :(

Lenke til kommentar

Dahle: Var der for å se på hardware, ikke "hardware", men jeg hadde nok tatt bilder av mer "hardware" hvis jeg hadde kommet over det.

 

Var forøvrig ikke så mye innom Samsung, forsøkte å komme meg over mye på kort tid, og fikk derfor ikke med meg noe 4 ms-saker.

 

svalbard: Nope, jeg så ikke Shuffle-kopien. Samme forklaring som over tenker jeg.

Lenke til kommentar

De stolene der er ikke akkurat fra science fiction tiden...hadde en slik stop på rommet jeg i orange plastikk....forferdelig å sitte i. Hadde og en sånn lampe med magnet feste og som hang på veggen..også orange.

Så tipper du kan finne noen slike stoler på bruktmarked men de har blitt populære igjen så kanskje vannskelig

Lenke til kommentar
Går rykter om en 4 ms LCD skjerm der, noe info?

 

Ikke arrester meg dersom jeg husker feil :hmm: , men: Den skulle være tilgjengelig fra Samsung innen 2 mnd. 19", Kontrast på 500:1. Husker dessverre ikke lysforhold.

 

Så vidt jeg skjønte på herren som jeg snakket med, skulle prisen være tilnærmet en "bombe", men du vet jo hvordan det er når du snakker med en selger, men jeg regnet meg frem til at den i markedet ville koste rundt 3500,-

 

Det jeg merket meg ved skjermen, var at den virket ikke like lyssterk og kontrastfull som en del andre modeller, men alikevel virket den skarp og behagelig å se på.

 

EDIT:

 

Merket du noe til iPod Shuffle kopie der nede eller?

Jeg så den omtalte spilleren. Jeg så ikke mange andre like åpenbare kopier, men utrolig mange produkter med litt "Ipod/Apple" design, og dette var ikke bare MP3 spillere, men alt mulig rart med Mac/ipod inspirert design.

Totalt sett så jeg over 1000 forskjellige MP3 spillere der, og også flere hundre harddisk baserte. Det som gleder meg er at de harddiskbaserte blir stadig mindre i fysisk størrelse, og stadig bedre på kapasitet.

Endret av Kaare Kabhel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...